Gigant handlowy ostro negocjuje z potężnym browarem. Sieć ogranicza zamówienia. To sygnał szerszego zjawiska
Zdjęcie: Sieć EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. źródło: AB Inbev
Jedna z największych sieci handlowych w Niemczech, EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. W wyniku ostrego sporu handlowego, sieć ograniczyła zamówienia na dziesięć znanych marek piwa. Eksperci rynkowi natychmiast wskazują, iż ten konflikt to sygnał szerszego zjawiska narastających napięć w europejskim łańcuchu dostaw.

1 tydzień temu





![[RAPORT] Elżbieta Majdan, Savills: rynek handlowy jest w fazie odbicia](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/Majdan-Elzbieta.jpg)


