GLS Poland dołącza do firm logistycznych, których paczki można zwracać i odbierać w sieci sklepów Żabka. Rozwiązanie zostało wprowadzone dzięki technicznemu wsparciu Pointpack.

GLS Poland i Żabka łączą siły
GLS jest jedną z wiodących firm logistycznych w Europie. Dzięki zwiększeniu sieci out-of-home o punkty w sklepach Żabka, GLS Poland spełnia oczekiwania współczesnych konsumentów. Paczki można odbierać i zwracać w ich godzinach otwarcia. Na ich odbiór klienci będą mieli aż do 7 dni. Dzięki nowej współpracy sieć punktów operatora rozszerzyła się o blisko 11,5 tys.
„Współcześni konsumenci oczekują możliwości załatwienia wielu spraw w jednym miejscu – odbioru paczki, jej zwrotu czy zrobienia zakupów. Rozwiązania typu out-of-home zdobywają coraz większą popularność, ponieważ idealnie odpowiadają na te potrzeby. kooperacja z Żabką pozwala nam znacząco rozwinąć sieć punktów odbioru i nadawania paczek, co umożliwia jeszcze lepsze spełnianie oczekiwań zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dzięki temu partnerstwu oferujemy jeszcze większą elastyczność, wygodę i oszczędność czasu” – podkreśla Sebastian Mazurowski, kierownik ds. rozwoju sieci Szybka Paczka w GLS Poland.
Działania wdrożeniowe wspiera Pointpack, integrator technologiczny usług kurierskich. Poprzez platformę IT Pointpack łączy system GLS z sieciami handlowymi. Odbiór i nadanie przesyłek za pośrednictwem GLS Poland jest możliwy również w sklepach i punktach, takich jak: Lidl, Delikatesy Centrum, ABC, Lewiatan, Kolporter, Duży Ben, Martes Sport, Shell, Kaufland, Groszek, Carrefour oraz Auchan.

GLS Poland i Żabka ze współpracą. Przesyłki do odbioru i zwrotu w sklepach sieci

Prokurator w Narodowym Banku Polskim. Organ zapowiada działania
Czytaj więcej

Najkorzystniejsze lokaty i konta oszczędnościowe w styczniu 2024

Ulga na start. Czym jest ulga na start ZUS?

Lokata standardowa walutowa w USD Banku BNP Paribas – czy warto?
