Google Merchant Center rozszerza się o kolejną ofertę

biegowelove.pl 2 miesięcy temu

Po ogłoszeniu na Google Marketing Live 2023 Google rozszerza teraz wdrożenie Merchant Center Next na wszystkie konta sprzedawców.

Merchant Center Next (GMC Next) wprowadza nowy interfejs i nowe funkcje na platformę e-commerce Google, potencjalnie upraszczając operacje dla sprzedawców internetowych.

główne punkty:

  • Dostęp mają już nowi użytkownicy i wielu istniejących użytkowników.
  • Zawiera zaktualizowany interfejs użytkownika.
  • Twórz na nowo złożone funkcje i dostarczaj nowe doświadczenia.
  • Użytkownicy klasycznego Merchant Center zostaną powiadomieni, gdy aktualizacja będzie dostępna.

Dlaczego nas to obchodzi? Aby zachować efektywność, reklamodawcy muszą zapoznać się z nowym interfejsem i funkcjami, ponieważ stary interfejs prawdopodobnie niedługo zostanie wycofany.

Tak ale. Reklamodawcy, którzy już przetestowali GMC Next out Napotkane problemy Z wykorzystaniem nowego interfejsu.

Co wtedy. Wszyscy pozostali sprzedawcy mogą spodziewać się przejścia na nową platformę w nadchodzących tygodniach.


Dodaj obszar wyszukiwarek do swojego kanału informacyjnego Google.

Nowość w wyszukiwarkach


O autorze

Anu Adegbola była redaktorem ds. płatnych mediów w Search Engine Land Od 2024 r. Obejmuje Płatne wyszukiwanie, płatne media społecznościowe, media detaliczne, wideo i nie tylko.

W 2008 roku kariera Anu rozpoczęła się od…

Realizacja cyfrowych kampanii marketingowych (głównie, ale nie wyłącznie płatnych wyników wyszukiwania) poprzez budowanie strategii, maksymalizację ROI, automatyzację powtarzalnych procesów i zwiększanie wydajności w każdej części działu marketingu poprzez inspirujące przywództwo, czy to po stronie agencji, klienta, czy technologii marketingowej.

Zewnętrzny redaktor artykułów dla Search Engine Land jest założycielem i gospodarzem wydarzenia PPC Social Media Event – ​​PPC Live Cotygodniowy podcast PPCChat Roundup iRand Ewangelista w ClickTech.

Jest także międzynarodowym mówcą, którego występy na kilku scenach odbywały się na SMX (USA), SMX (Monachium), Friends of Search (Amsterdam), BrightonSEO, The Marketing Meetup, HeroConf (PPC Hero), SearchLove, BiddableWorld, SESLondon, PPC Chat Live , AdWorld Experience (Bolonia) i nie tylko.

Idź do oryginalnego materiału