Nowi błogosławieni Chrześcijanin może być „influencerem” – podkreślono to w dokumencie watykańskiej Dykasterii ds. Komunikacji. Watykan przyznał zarazem, iż zaniepokojenie budzi komunikowanie, które dzieli, a pochodzi od liderów w Kościele. W tekście zaznacza się, iż należy poważnie potraktować fakt bycia influencerem. Są „makro-influencerzy, mający wielu odbiorców, ale także mikro-influencerzy. Każdy chrześcijanin jest mikro-influencerem. Każdy chrześcijanin...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Gospodarka 48 godzin
Powiązane
Skarbówka sprawdza sprzedających w internecie. „To przełom”
1 godzina temu
System kaucyjny – zasady i cele
7 godzin temu
Polecane
Zacieśniają współpracę. Węgry i Rosja planują spotkanie
1 godzina temu
Czterej muszkieterowie znowu razem
7 godzin temu