Nowi błogosławieni Chrześcijanin może być „influencerem” – podkreślono to w dokumencie watykańskiej Dykasterii ds. Komunikacji. Watykan przyznał zarazem, iż zaniepokojenie budzi komunikowanie, które dzieli, a pochodzi od liderów w Kościele. W tekście zaznacza się, iż należy poważnie potraktować fakt bycia influencerem. Są „makro-influencerzy, mający wielu odbiorców, ale także mikro-influencerzy. Każdy chrześcijanin jest mikro-influencerem. Każdy chrześcijanin...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Gospodarka 48 godzin
Powiązane
Dolar silniejszy. To efekt Trumpa
16 minut temu
Bankomaty Millennium w nowych rękach. Co się zmienia?
24 minut temu
E-handel przez cały czas umacnia swoją pozycję
39 minut temu
Polecane
Starsi pracownicy pilnie poszukiwani na rynku pracy
43 minut temu
„Nie w szczepionkę”: Nagrody za brak trwogi
1 godzina temu