Grand Optical rośnie w segmencie premium. Sieć otworzyła salon w nowym koncepcie

6 godzin temu

Grand Optical – marka premium należąca do grupy EssilorLuxottica – umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 5 grudnia w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie został otwarty salon w zupełnie nowej odsłonie. Relokacja do większej przestrzeni połączona została z całkowitą metamorfozą wnętrza i premierą najnowszego konceptu marki.

Nowy salon Grand Optical o powierzchni blisko 170 mkw. ulokowano w atrakcyjnym sąsiedztwie – naprzeciwko salonu KAZAR i w pobliżu ZARA HOME. To trzecia lokalizacja w Polsce, po łódzkiej Manufakturze (otwarcie w marcu 2025 roku, pow. ponad 100 mkw.) oraz wrocławskiej Wroclavii (otwarcie w październiku 2025 roku, pow. 173 mkw.), zrealizowana w pełni według najnowszych standardów Grand Optical. Nowe wnętrze, zaprojektowane przez międzynarodowy zespół architektów, wyróżnia się elegancją, dużą liczbą luster oraz nowoczesnymi rozwiązaniami takimi jak elektroniczne maty ułatwiające dobór idealnych okularów.

– Relokacja i modernizacja salonu Grand Optical w Westfield Arkadia to dla nas istotny etap rozwoju marki w Polsce. Większa przestrzeń, prestiżowa lokalizacja i nowy koncept pozwolą nam zaoferować jeszcze bardziej inspirujące doświadczenie zakupowe oraz wyjątkową selekcję marek premium. Chcemy, aby Grand Optical było miejscem, w którym nowoczesny design łączy się z indywidualnym podejściem i najwyższą jakością usług – mówi Aneta Pruk, Senior Marketing Manager Grand Optical i Vision Express.

Unikalne portofolio marek premium

Grand Optical odpowiada na rosnące oczekiwania klientów poszukujących unikalnych kolekcji i usług optycznych najwyższej jakości. Marka oferuje starannie wyselekcjonowane portfolio, które aż w 60 proc. jest unikalne względem oferty sieci Vision Express. Klienci znajdą tu oprawy takich domów mody jak Prada, Dolce&Gabbana, Tiffany & Co., Chopard czy Moncler. Wiele modeli z portfolio EssilorLuxottica dostępnych będzie w Polsce na wyłączność właśnie w salonach Grand Optical.

Przejrzystość cenowa zamiast promocji

Grand Optical redefiniuje także model sprzedażowy, odchodząc od tradycyjnych promocji na rzecz transparentności i stałej wartości produktu. Nowy system cenowy zakłada jedną, jasną kwotę za kompletne okulary – oprawy i soczewki. Zastępuje on wcześniejszy model, w którym klienci czekali na sezonowe obniżki. Uzupełnieniem oferty jest Grand Optical Club – program lojalnościowy z ekskluzywnymi benefitami dla najbardziej wymagających klientów.

Zamiast koncentrować się na promocjach i rabatach, chcemy budować świadomość wartości naszego produktu. Klient ma czuć, iż otrzymuje doskonałą ofertę zawsze, a nie tylko korzystając z chwilowej obniżki ceny. Naszym celem jest stworzenie silnej marki, która nie tylko oferuje wysokiej jakości produkty, ale także redefiniuje doświadczenie zakupowe klientów. Nowoczesny design salonów, wyjątkowe portfolio produktów i spójna strategia sprzedażowa to fundamenty Grand Optical – podkreśla Krisztian Makkai, Dyrektor Zarządzający Grand Optical i Vision Express.

Idź do oryginalnego materiału