Grupa CCC zcentralizuje sprzedaż marki DeeZee na platformach Modivo oraz CCC

2 dni temu

Sklep internetowy DeeZee z ofertą obuwia i akcesoriów dla kobiet – w ramach nowej strategii biznesowej zostanie zintegrowany z Modivo, a sprzedaż produktów DeeZee będzie realizowana przez omnichannelowe kanały Modivo i CCC, podała spółka CCC.

„DeeZee pozostaje aktywne w swoich social mediach, wyróżniających się silną i zaangażowaną społecznością miłośniczek mody i najnowszych trendów. Marka będzie również ważnym elementem synergii w ramach nowego programu lojalnościowego Modivo, będącego jednym z elementów nowej strategii biznesowej Grupy CCC” – czytamy w komunikacie.

„Realizowane zmiany w obrębie kanałów e-commerce Grupy CCC ukierunkowane są na maksymalizację korzyści dla Klientów, ich sprawną obsługę, jak również poprawę rentowności biznesu online. Informacje dotyczące realizacji dotychczas złożonych zamówień, Klienci znajdą na stronie: deezee.pl, na której można składać zamówienia do 31 grudnia” – czytamy dalej.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,44 mld zł w roku obrotowym 2023 r. (luty 2023 – styczeń 2024).

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału