Grupa InPost przedłużyła umowę partnerską z Newcastle United

3 tygodni temu

Grupa InPost przedłużyła umowę z Newcastle United. Kontynuacja partnerstwa pozwoli InPost na dalsze wzmacnianie marki w Wielkiej Brytanii, która jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem w ramach Grupy, podała spółka.

„Sport stanowi najważniejszy element naszej strategii komunikacji w całej Europie. W Wielkiej Brytanii piłka nożna jest sportem narodowym, który budzi silne emocje i zaangażowanie. Właśnie dlatego, przez partnerstwo z jednym z czołowych brytyjskich klubów, chcemy budować rozpoznawalność zarówno w UK, jak i na poziomie międzynarodowym. Premier League ma olbrzymią oglądalność nie tylko na Wyspach Brytyjskich, ale także w całej Europie. Ta kooperacja ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ jesteśmy na etapie wzrostu i budowania swojej pozycji w Anglii” – powiedziała chief marketing & ESG officer Izabela Karolczyk-Szafrańska, cytowana w komunikacie.

InPost nawiązał współpracę nie tylko z klubem piłkarskim, ale także z Fundacją Newcastle United w ramach szeregu inicjatyw społecznych, które w ostatnim roku dotarły do tysięcy fanów. Między innymi w październiku 2024 r. InPost zaangażował się w działania klubu na rzecz wsparcia zdrowia psychicznego, dodano.

„W ciągu ostatnich 12 miesięcy InPost stał się integralną częścią klubu piłkarskiego i miasta. Udało nam się zaoferować naszym kibicom spersonalizowane, lokalne usługi, które mają znaczenie dla społeczności Newcastle. Partnerstwo okazało się ogromnym sukcesem dla obu stron i jest świadectwem niesamowitego ducha, który zbudowaliśmy. InPost jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie, więc cieszymy się, iż razem możemy rozwijać nasze wspólne ambicje. Przedłużenie partnerstwa na tak wczesnym etapie naszej relacji podkreśla wsparcie, jakie wszyscy w klubie i Newcastle United Foundation udzielają naszym partnerom. Jesteśmy dumni z tego, iż przekraczamy oczekiwania naszych partnerów i jestem zachwycony, iż InPost to dostrzegł w swojej decyzji o przedłużeniu naszej współpracy” – powiedział dyrektor handlowy Newcastle United Peter Silverstone.

InPost oferuje dostawy do urządzeń Paczkomat na terenie całej Wielkiej Brytanii, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio 7 minut spacerem do najbliższej maszyny InPost. W III kwartale 2024 r. wolumen przesyłek w Wielkiej Brytanii znacznie przyspieszył, rosnąc o 88% r/r i osiągając 25,1 mln. Przychody InPost na rynku brytyjskim podwoiły się, sięgając 253,8 mln zł w III kwartale 2024 r., co stanowi rekordowo wysoki kwartalny przychód. Sieć InPost w Wielkiej Brytanii powiększyła się do ponad 11 800 punktów OOH – co stanowi znaczący wzrost o 72% r/r, przypomniał InPost.

Grupa InPost od lat silnie związana jest ze sportem. W 2022 roku InPost został mm.in. Oficjalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej, w 2023 roku Oficjalnym Partnerem Tour de France, a w 2024 Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt, wskazano także w materiale.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału