Grupa Intersport osiągnęła w 2024 roku globalną sprzedażą na poziomie 14 mld euro. Stanowi to wzrost o 2,1 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.
Sieć sklepów wieloformatowych rozrosła się w tym okresie o 83 lokalizacje. Oznacza to, iż łącznie marka posiada już 5464 sklepy. Sieć obecna jest w 42 krajach na całym świecie.
Wzrost sprzedaży
Pomimo trudnego otoczenia biznesowego firma odnotowała szczególnie pozytywny wzrost na rynkach francuskim, włoskim i szwajcarskim. Trend wzrostowy zanotowano w kilku konkretnych kategoriach, w tym Sportstyle, Football i Running.
Najsilniejszym okresem pod względem sprzedaży był IV kwartał, chociaż największy wzrost w porównaniu do 2023 r. nastąpił w III kwartale. Odzwierciedla to maksymalne wykorzystanie przez spółkę kluczowych wydarzeń w kalendarzu sportowym, takich jak Igrzyska Olimpijskie we Francji i Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Niemczech.
Nowy Dyrektor Generalny

Od 1 lipca nowym Dyrektorem Generalnym Intersport International Corporation zostanie Tom Foley. Jak podkreślają przedstawiciele Intersport, dzięki jego bogatemu doświadczeniu, pasji do sportu i umiejętnościom współpracy, Tom Foley jest idealnym liderem, który poprowadzi Grupę w kierunku dalszych sukcesów.
Trwa optymalizacja sieci sklepów w Polsce
Spółka Intersport Polska kontynuuje proces optymalizacji sieci handlowej w celu obniżenia kosztów prowadzonej działalności oraz podniesienia rentowności sprzedaży i systematycznie modernizuje sklepy, aby podwyższyć standard sprzedaży.
W styczniu 2025 został zamknięty sklep sieci w Galerii Promenada w Warszawie, zaś w lutym 2025 roku podpisano umowę najmu na nowy sklep Intersport w Galerii Młociny w Warszawie.
Obecnie Intersport Polska S.A. prowadzi działalność handlową w 30 sklepach własnych pod szyldem Intersport, o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej 26 518,93 m kw. Średnia powierzchnia sklepu wynosi 910 m kw. Spółka realizuje sprzedaż również poprzez sklep internetowy pod adresem www.intersport.pl oraz inne kanały e-commerce.