Warszawa, 11.12.2025 (ISBnews) – Grupa LPP zakłada w zaktualizowanej strategii na lata 2025-2027 wydatki inwestycyjne na poziomie 2,35 mld zł w 2027 r. wobec 2,6 mld zł w 2026 i 2,9 mld zł w 2025 r., wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. Grupa zakłada też w 2027 r. ok. 33-34 mld zł sprzedaży z działalności podstawowej wobec 23-23,5 mld zł w 2025 r i 28-29 mld zł w 2026 r. oraz marżę brutto na sprzedaży w przedziale 53,5-54% w 2027 r. wobec 54-54,5% w 2026 i 54,5-55% w 2025 r.
Grupa zakłada marżę EBITDA na poziomie 21,5-22,5% w 2027 r. wobec 22-23% w 2026 r. i 22-23% w 2025 r., podano.
Z prezentacji wynika też, iż celem jest 910 sklepów Sinsay na koniec 2026 i 1000 sklepów w 2027 r. wobec 910 sklepów w 2025 r.
Z kolei powierzchnia sklepów ma wzrosnąć w 2026 r. o ok 20% r/r z 3,1 mln m2 w 2025 r. i o dalsze 20% r/r w 2027 r.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. W roku obrotowym 2024 (luty 2024 – styczeń 2025) spółka miała 20,2 mld zł skonsolidowanych przychodów.
(ISBnews)

1 dzień temu




