Mex Polska konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji portfolio gastronomicznego. W nocy z 3 na 4 października w krakowskim Pasażu Bielaka zadebiutował nowy format – Barrio Latino, koktajl bar inspirowany kulturą Ameryki Południowej i rosnącą popularnością nurtu latino. Otwarcie lokalu pozwoliło Grupie osiągnąć liczbę 60 punktów w portfolio i jednocześnie przekroczyć tegoroczny plan rozwoju.
Autorski koncept odpowiada na aktualne trendy rynkowe, szczególnie widoczne wśród konsumentów Generacji Z. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się miejsca, które łączą bogatą ofertę barową z unikalną atmosferą. Barrio Latino wpisuje się w segment bistro, w którym popyt dynamicznie rośnie, zwłaszcza wśród młodych mieszkańców dużych aglomeracji.
– Sukces konceptu Chicas & Gorillas pokazał, iż konsumenci oczekują kolejnych nowatorskich rozwiązań w tym segmencie. Barrio Latino stanowi naturalne uzupełnienie oferty shot-baru Chicas & Gorillas, koncentrując się na różnorodnych koktajlach inspirowanych Ameryką Łacińską. Nowy format skierowany jest do tej samej grupy odbiorców, a jego atrakcyjność opiera się na autorskich recepturach, niepowtarzalnym klimacie wnętrza oraz odpowiednio skomponowanej polityce cenowej. Zakładamy, iż Barrio Latino zdobędzie szerokie grono klientów, przyczyni się do wzrostu przychodów Grupy i otworzy drogę do skalowania marki w kolejnych lokalizacjach – podkreśla Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska S.A.
Barrio Latino debiutuje w Krakowie
Barrio Latino zaprasza gości do odkrywania klasycznych koktajli Ameryki Południowej w autorskich interpretacjach, przy akompaniamencie muzyki: od kubańskich rytmów po brazylijską sambę. Atmosferę dopełniają weekendowe wydarzenia z udziałem DJ-ów i muzyków na żywo, a także energetyczny wystrój wnętrza, przenoszący gości wprost w klimat latynoskiej fiesty.
Nowy brand wzmacnia obecność Mex Polska w Pasażu Bielaka. W kompleksie funkcjonują już inne koncepty Grupy, m.in. Chicas & Gorillas, Pijalnia Wódki i Piwa (w trakcie modernizacji na Pijalnia Drink Bar & Bistro) oraz Spoko Taco. Barrio Latino uzupełnia istniejącą ofertę, generując efekt synergii i podnosząc atrakcyjność całego portfolio w tej strategicznie ważnej lokalizacji.

1 miesiąc temu




![Boom na nowe projekty. Podaż powierzchni handlowej wzrosła o ponad 50 proc. [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/bnp-rynek-handlowy-zakupy.jpg)



