Grupa Mex Polska uruchomiła nowy format i jednocześnie przekroczyła plan otwarć na 2025

3 dni temu

Mex Polska otworzył w Krakowie pierwszy lokal w nowym formacie Barrio Latino – koktajl bar inspirowany kulturą Ameryki Południowej, podała spółka. Otwarcie pozwoliło Grupie osiągnąć liczbę 60 punktów w portfolio i jednocześnie przekroczyć tegoroczny plan rozwoju.

Koncept odpowiada na trendy rynkowe, szczególnie widoczne wśród konsumentów Generacji Z. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się miejsca, które łączą bogatą ofertę barową z unikalną atmosferą. Barrio Latino wpisuje się w segment bistro, w którym popyt dynamicznie rośnie, zwłaszcza wśród młodych mieszkańców dużych aglomeracji, deklaruje Mex Polska.

„Sukces konceptu Chicas & Gorillas pokazał, iż konsumenci oczekują kolejnych nowatorskich rozwiązań w tym segmencie. Barrio Latino stanowi naturalne uzupełnienie oferty shot-baru Chicas & Gorillas, koncentrując się na różnorodnych koktajlach inspirowanych Ameryką Łacińską. Nowy format skierowany jest do tej samej grupy odbiorców, a jego atrakcyjność opiera się na autorskich recepturach, niepowtarzalnym klimacie wnętrza oraz odpowiednio skomponowanej polityce cenowej. Zakładamy, iż Barrio Latino zdobędzie szerokie grono klientów, przyczyni się do wzrostu przychodów Grupy i otworzy drogę do skalowania marki w kolejnych lokalizacjach” – powiedział prezes Paweł Kowalewski, cytowany w komunikacie.

Nowy brand wzmacnia obecność Mex Polska w krakowskim Pasażu Bielaka. W kompleksie funkcjonują już inne koncepty Grupy, m.in. Chicas & Gorillas, Pijalnia Wódki i Piwa (w trakcie modernizacji na Pijalnia Drink Bar & Bistro) oraz Spoko Taco, podano także.

Grupa informowała wcześniej, iż w okresie styczeń-sierpień 2025 r. uruchomiła sześć nowych lokali, realizując w pełni tegoroczny plan otwarć przewidziany w strategii rozwoju na lata 2024-2028. Zgodnie z założeniami strategicznymi, Mex Polska planuje utrzymać tempo rozwoju na poziomie co najmniej sześciu nowych otwarć rocznie.

Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi kilku marek. Od 2012 r. spółka jest notowana na głównym rynku GPW.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału