Mex Polska S.A. konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji portfolio gastronomicznego. W nocy z 3 na 4 października w krakowskim Pasażu Bielaka zadebiutował nowy format – Barrio Latino. Grupa Mex Polska zwiększyła sieć do 60 lokali i debiutuje z autorskim konceptem
Zdjęcie: Barrio Latino, Mex Polska
Mex Polska S.A. konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji portfolio gastronomicznego. W nocy z 3 na 4 października w krakowskim Pasażu Bielaka zadebiutował nowy format – Barrio Latino.
Mex Polska S.A. konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji portfolio gastronomicznego. W nocy z 3 na 4 października w krakowskim Pasażu Bielaka zadebiutował nowy format – Barrio Latino. 




![Boom na nowe projekty. Podaż powierzchni handlowej wzrosła o ponad 50 proc. [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/bnp-rynek-handlowy-zakupy.jpg)



