Grupa MODIVO udostępnia autorską platformę technologiczną, podnoszącą efektywność działań reklamowych swoich partnerów biznesowych. Już teraz korzystają z niej największe brandy np. adidas. MODIVO Ads dzięki formule self-service umożliwia wygodną konfigurację i skuteczne zarządzanie multikanałowymi kampaniami marek na ośmiu europejskich rynkach.
MODIVO Ads to narzędzie dostępne dla wszystkich marek szyldów eobuwie.pl i MODIVO już na 8 rynkach (Polska, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Czechy, Węgry, Włochy, Niemcy) oraz partnerów prowadzących sprzedaż w ramach marketplace. Korzystają z niego m.in. adidas, New Balance, Guess, Boss i Levi’s.
Rozwój formatów reklamowych
— Stworzone przez zespoły Grupy MODIVO rozwiązanie bazuje na systemie aukcyjnym. Serwuje oferty sponsorowane w oparciu o kontekst użytkownika oraz jakość asortymentu. Zapewnia to najlepsze dopasowanie do potrzeb reklamodawców, którzy mogą prowadzić kampanie, generując wartościowy ruch na wybrane produkty.
Rozwój formatów reklamowych w serwisach sprzedażowych wpisuje się w rosnący w obszarze e-commerce trend retail media – mówi Wojciech Bryzek, Advertising Director MODIVO. – Brandy szukają coraz nowszych narzędzi dla efektywniejszego zarządzania komunikacją marketingową. MODIVO Ads jest odpowiedzią na te potrzeby, a dzięki formie self-service daje dużą wygodę i realny wpływ na widoczność produktów – dodaje.
Dzięki narzędziu reklamodawcy mogą samodzielnie tworzyć i optymalizować kampanie, a bieżący wgląd w wyniki ułatwia im śledzenie wyników. Komunikacja bezpośrednio w kanale sprzedaży internetowej wyróżnia się dużą trafnością, a co za tym idzie – przekłada się na maksymalizację zwrotu z inwestycji i wysoki wskaźniki ROAS (Return on Ad Spend), będący jednym z najważniejszych wyznaczników skuteczności działań reklamowych.
– Zdajemy sobie sprawę, iż dziś e-commerce jest pierwszym miejscem poszukiwań zakupowych konsumentów, a inwestycja w działania reklamowe w tym kanale jest kluczowa. Elastyczne, zwinne podejście oraz oparte na danych, mierzalne działania w formacie JIT (Just In Time) są niezbędne w otoczeniu, które od dawna pozostaje niezmiernie dynamiczne. MODIVO Ads spełnia te założenia, dając dużą elastyczność oraz możliwość zróżnicowania działań w zależności od czynników takich jak np. kraj, kategoria produktowa czy pogoda. To spowodowało, iż od początku zdecydowaliśmy się skorzystać z możliwości MODIVO Ads i widzimy pozytywny wpływ na sprzedaż będący efektem zwiększonej widoczności naszej marki na platformie oraz poprawionej konwersji – mówi Jerzy Burzyński, Senior Manager Sales Digital Strategic Accounts w adidas.