Grupa Muszkieterów: nowa odsłona programu lojalnościowego Intermarché
Zdjęcie: intermarche
Sieć Intermarché przygotowała nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Począwszy od 1 sierpnia br. w trakcie zakupów klienci będą zbierali punkty poprzez aplikację.




![[ANALIZA] UCE RESEARCH: Polacy świąteczne zakupy zrobią w sklepach stacjonarnych](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/12/zakupy-1.jpg)


![ASM SFA: Koszyk zakupowy drożeje symbolicznie, lider bez zmian [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/sklep-zakupy-spozywcze-koszyk-adobestock.jpeg)

![Jan Skowron, KiK: optymalizacja, rozwój i nasza obietnica „więcej niż się spodziewasz” [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/12/kik-sklep-wnetrze-witryna.jpg)