Grupa Shoper otwiera centrum technologiczno-kompetencyjne skupione na AI

6 miesięcy temu

Agencja SEMPIRE, będąca częścią Grupy Shoper, otwiera nowe biuro w Poznaniu. W związku z nową lokalizacją, spółka ogłosiła otwarcie nowego centrum kompetencyjnego.

Centrum będzie skupiało się na promocji biznesów w programach typu Chat GPT, Microsoft Copilot, Google Gemini oraz w wyszukiwarkach internetowych wykorzystujących sztuczną inteligencję.

Nowe centrum kompetencyjne skupi się na AI

Wraz z otwarciem nowej lokalizacji, Shoper pochwalił się również powołaniem nowego centrum kompetencyjno–technologicznego, które skupi specjalistów ds. GEO (Generative Engine Optimization), czyli marketingu w wyszukiwarkach bazujących na sztucznej inteligencji. To kolejna forma promocji rozwijana przez Grupę Shoper w ramach działań agencji SEMPIRE, tuż po usłudze pozycjonowania stron internetowych.

– Nowe biuro w Poznaniu to wynik dynamicznego rozwoju całej Grupy Shoper, w tym agencji SEMPIRE, w obszarze wykorzystywania sztucznej inteligencji w promowaniu biznesów. Nowe centrum technologiczno-kompetencyjne skupi się na AI w środowisku reklamy cyfrowej, MarTech oraz AdTech. – komentuje Piotr Markiewicz, Dyrektor Digital Ads w Grupie Shoper oraz Członek Zarządu SEMPIRE Europe – Już promujemy pierwszych klientów w ekosystemach AI obecnych w wyszukiwarkach i widzimy, iż wyniki tych działań są bardziej niż zadowalające. Priorytetem przy podejmowaniu takich decyzji jest zawsze dobro naszych klientów. Dlatego jako pierwsza spółka e-commerce w Polsce chcemy zaoferować polskim przedsiębiorcom rewolucyjne metody i kanały dotarcia do nowych odbiorców.

Idź do oryginalnego materiału