Grupa Specjał zbliża się do 1 mld złotych obrotu w sklepach własnych

1 dzień temu

Grupa Kapitałowa Specjał dynamicznie rozwija sieć sklepów własnych, działających zarówno pod marką SPAR, jak i pod brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium, Livio, Delikatesy Sezam, Market Plus. Aktualnie sieć sklepów własnych Grupy liczy 90 placówek, a w najbliższym czasie planowane jest otwarcie kolejnych 10 sklepów z logo SPAR.

Szczególnie intensywny rozwój dotyczy marek działających pod szyldem SPAR – ich liczba wzrosła z 20 do 31, głównie za sprawą ostatnich przejęć i zmian właścicielskich. Nowe sklepy SPAR zlokalizowane są w kluczowych aglomeracjach: warszawskiej i trójmiejskiej.

Reorganizacja i stabilizacja

Część nowych sklepów została ponownie włączona do sieci własnej GK Specjał w związku z trudnościami finansowymi poprzednich właścicieli, co przekładało się na braki w zatowarowaniu i spadek rentowności placówek. Dzięki szybkiej reakcji Grupy, sklepy zostały ustabilizowane, a poziom zatowarowania powrócił do oczekiwanych standardów. w tej chwili realizowane są intensywne działania mające na celu ujednolicenie standardów operacyjnych i wizerunkowych z pozostałymi sklepami własnymi sieci, co ma najważniejsze znaczenie dla odbudowy zaufania klientów.

Pozytywna reakcja partnerów handlowych

Wzrost stabilności i poprawa efektywności nowych placówek spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony partnerów handlowych. Dostawcy chętniej podejmują współpracę, co przekłada się na jeszcze bogatszą i bardziej kompleksową ofertę produktową w sklepach.

Atrakcyjne promocje i nowe inicjatywy

W celu zwiększenia liczby stałych klientów, GK Specjał prowadzi szeroko zakrojone akcje konsumenckie – w tym gazetki promocyjne, hity dnia oraz cotygodniowe promocje m.in. na wędliny, ryby i dania gotowe. Klienci mogą także korzystać z wyjątkowych okazji cenowych w wybranych kategoriach produktów. Co więcej w sklepach wprowadzane są również nowe, interesujące inicjatywy, takie jak szeroka oferta importowanej chemii gospodarczej w wyjątkowo atrakcyjnych cenach czy książki dla wszystkich, dostępne w wybranych placówkach. Intensywnie prowadzony jest również dynamiczny rozwój produktów marek własnych, charakteryzujących się wysoką jakością i konkurencyjną ceną.

Cyfryzacja i lojalność

W sklepach własnych testowana jest nowa wersja aplikacji mobilnej, umożliwiająca klientom aktywowanie kuponów promocyjnych i korzystanie z cyklicznych ofert specjalnych. Aplikacja będzie stopniowo wdrażana we wszystkich placówkach.

Już niedługo klienci znajdą w ofercie sklepów szeroką gamę artykułów szkolnych w przystępnych cenach. realizowane są także przygotowania do atrakcyjnej akcji lojalnościowej, która zostanie uruchomiona po wakacjach. W jej ramach regularni klienci będą mogli nabywać wybrane produkty przemysłowe wysokiej jakości z dużymi rabatami.

Idź do oryginalnego materiału