H&M otwiera w stolicy flagowy salon, który będzie wizytówką całego regionu

12 godzin temu

Już 28 listopada szwedzka grupa modowa H&M ponownie otworzy salon w Złotych Tarasach. Będzie to pierwszy sklep w nowym formacie flagowym zlokalizowany w regionie Europy Środkowej.

W całkowicie zmodernizowanym wnętrzu sklepu H&M w Złotych Tarasach (obecnego w tej lokalizacij od 2007 roku), wyposażonym zgodnie z ostatnimi standardami firmy, klientki i klienci będą mogli odkryć najnowsze trendy, które pozwolą im wyrazić siebie. Na powierzchni około 2 200 m2 znajdują się działy: damski (z ofertą poszerzoną o H&M Move), męski i dziecięcy. W dniu otwarcia w sklepie dostępna będzie najnowsza kolekcja H&M Holiday 2025 (dla kobiet, mężczyzn i dzieci), czerpiąca inspirację z ponadczasowego świątecznego glamour i emanująca pewnym siebie stylem oraz radosną ekspresją.

Klientki i klienci będą mogli również skorzystać z nowych funkcji obsługi, które zapewnią wygodne zakupy i pozwolą im oszczędzić czas: kas samoobsługowych oraz automatów paczkowych.

Międzynarodowa sieć sprzedaży

Na dzień 31 sierpnia 2025 roku grupa H&M miała 4118 (4298) sklepów, co oznacza, iż całkowita liczba sklepów zmniejszyła się o 180 w porównaniu z tym samym okresem w poprzednim roku, co odpowiada redukcji o około 4 procent. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy bieżącego roku finansowego otwarto 36 (61) nowych sklepów i zamknięto 171 (132) sklepów. Łącznie 253 (259) sklepów grupy jest prowadzonych przez partnerów franczyzowych.

Idź do oryginalnego materiału