H&M stworzył sklep naszpikowany nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi

1 miesiąc temu

Grupa H&M uruchomiła zmodernizowany sklep w Sztokholmie, który łączy innowacyjne rozwiązania technologiczne z klasycznym doświadczeniem zakupowym.

Sklep na Drottninggatan 56 posiada w ofercie starannie dobrany asortyment dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W sklepie jest również strefa H&M Pre-loved, czyli starannie wyselekcjonowany wybór używanych elementów garderoby. Jednak tym, co wyróżnia doświadczenie zakupowe w tym salonie, są zainstalowane w nim innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Nowa wizja sklepu H&M

Jest to trzeci sklep H&M na świecie, po Nowym Jorku i Seulu, w którym przymierzalnie są wyposażone w inteligentne ekrany, które dzięki tagom RFID identyfikują wybrane przez klientów elementy, w tym rozmiar i kolor, i udzielają spersonalizowanych rekomendacji dotyczących produktów lub stylizacji. Ekrany pozwalają również klientom zamawiać produkty, które pracownik H&M może przynieść do kabiny przymierzalni, lub mogą od razu zdecydować się na zakup wybranych elementów na stronie internetowej. Wszystko dzięki jednego kliknięcia. To podobne rozwiązanie, jakie można spotkać w przymierzalniach Modivo.

– Wyobrażamy sobie sklep stacjonarny jako miejsce spotkań towarzyskich, do których ludzie przychodzą w poszukiwaniu modowych inspiracji. Pewnych rzeczy nie da się zastąpić cyfrowymi rozwiązaniami, i taką rzeczą jest właśnie osobisty kontakt z obsługą sklepu. Zmodernizowany sklep na Drottninggatan odzwierciedla tę wizję dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, przy równoczesnym zapewnieniu profesjonalnej osobistej obsługi – mówi Camilla Henriksson, Global Head of Brand Experience w H&M.

Klienci sklepu mogą również zapoznać się z szerokim asortymentem kosmetyków w rozszerzonej strefie Beauty. Dodatkowo mają możliwość skorzystania z zabiegów na paznokcie w NailLab, a także z zabiegów na brwi i rzęsy w Rapid.

Idź do oryginalnego materiału