H&M wprowadziło nową markę premium. Przy okazji powstał nietypowy koncept

1 tydzień temu

W październiku szwedzki potentat branży fashion zaprezentował nową markę H&M Adorables, czyli linię odzieży premium dla dzieci. W celu promocji nowego brandu stworzony został pop-up store w ekskluzywnym londyńskim domu towarowym Selfridges. Jest to pierwszy w historii H&M koncept pop-up zlokalizowany w tego typu lokalizacji.

W przestrzeni pop-up store dominują drewniane elementy wyposażenia, a jego centralnym punktem jest stoisko z gazetami, aby zaprezentować kolekcje i zbudować interesujące doświadczenie zakupowe zarówno rodzicom, jak i dzieciom.

Nowa linia H&M Adorables

– Jesteśmy zachwyceni, mogąc zaprezentować klientom Selfridges naszą nową koncepcję odzieży dziecięcej premium. Linia H&M Adorables to wysokiej jakości ubrania i akcesoria wykonane z dbałością o szczegóły. Uważamy, iż dom towarowy Selfridges to idealne miejsce do zaprezentowania tej kolekcji. Jesteśmy podekscytowani debiutem naszego pop-up store – mówi Sofia Löfstedt, szefowa działu projektowania i kreatywnego H&M Kids.

Marka H&M Adorables będzie sprzedawana również w Selfridges Birmingham i Manchester, online, oraz w wybranych sklepach H&M.

Idź do oryginalnego materiału