HalfPrice rozpycha się w Europie. Rozpoczyna ekspansję w Hiszpanii

1 tydzień temu

HalfPrice, koncept w kategorii off-price należący do Grupy CCC, 22 listopada otworzył pierwszy sklep w centrum handlowym Puerto Venecia w Saragossie. Hiszpania jest już dwunastym rynkiem, na którym HalfPrice rozpoczyna działalność.

Sklep HalfPrice, o powierzchni ponad 2,7 tys. mkw., będzie oferować wybór ponad 3000 uznanych na całym świecie marek w obniżonych cenach z zakresu mody, obuwia, akcesoriów, artykułów sportowych, czy wyposażenia do domu. Formuła konceptu opiera się na zespole ponad 100 kupców, którzy podróżują po całym świecie i kupują najnowsze trendy produktów bezpośrednio od marek, partnerów lub dystrybutorów, gwarantując tym samym ich autentyczność i jakość. W nowym sklep marki zatrudnienie znalazło 70 osób.

– Ekspansja na rynki Europy Zachodniej to jeden z naszych celów strategicznych, zwłaszcza po sukcesie, jaki odnieśliśmy w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym sensie wierzymy, iż Hiszpania ma duży potencjał wzrostu dla naszej koncepcji marki – powiedziała Malwina Winter, dyrektor operacyjna HalfPrice.

Nowy sklep HalfPrice w centrum handlowym Puerto Venecia zaoferował około 70 miejsc pracy. Choć większość stanowisk została już obsadzona, firma planuje przyszłe otwarcia w Hiszpanii i prowadzi aktywny portal pracy. – W HalfPrice jesteśmy zaangażowani w pielęgnowanie talentów i budowanie zespołu, który podziela naszą wizję dostarczania produktów wysokiej jakości po wyjątkowych cenach – dodała Malwina Winter.

Sklepy z produktami w obniżonych cenach

Pierwszy sklep HalfPrice powstał w maju 2021 roku i w tej chwili posiada sieć 150 sklepów. Hiszpania jest dwunastym rynkiem dla marki HalfPrice, która z powodzeniem działa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Sklepy marki można spotkać w takich krajach jak Polska, Austria, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Rumunia, Ukraina, Słowenia, Litwa, Łotwa i Węgry.

HalfPrice to koncept sklepów dyskontowych, który oferuje duży wybór produktów popularnych światowych marek, w atrakcyjnych cenach – zawsze do -80 proc. taniej. Asortyment sklepów obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, wyposażenie i dodatki do domu

Idź do oryginalnego materiału