Gra na Telegramie Hamster Kombat z funkcją Tap-to-Earn, ujawniła swoje plany na resztę roku i na 2025. Ogłoszenie pojawiło się w samą porę na premierę jej tokena HMSTR, zaplanowaną na 26 września.
Ta popularna gra Tap-to-Earn przyciągnęła na siebie uwagę, gdyż twórcy planują rozszerzenie swojej oferty o platformę do gier Web3.
Hamster Kombat: Roadmap na rok 2024 – 2025
Dzięki dostępnej technologii, doświadczeniu twórców z branży i graczom, Hamster Kombat ma na celu stworzenie platformy do gier Web3. Zgodnie z planem, serwis ten będzie oferować zewnętrzne systemy płatności, wprowadzi nowe gry i zintegruje NFT, jako elementy gry na platformie przed końcem tego roku.
Ponadto twórcy planują również stworzenie dedykowanej sieci reklamowej dla swoich gier, które wydadzą w grudniu. Dochody z tych reklam deweloperzy przeznaczą na odkupienie tokenów i rozdanie ich jako nagród.
Natomiast gra Tap-to-Earn wprowadziła swój token HMSTR w airdropie 26 września. Tylko 43% jej całkowitej liczby użytkowników (131 mln z 300 mln) otrzymała tokeny. Część (11,25%) tokenów wydanych podczas pierwszego sezonu airdropu będzie zablokowanych na 10 miesięcy. W konsekwencji stworzy to niedobory i potencjalnie spowoduje zwiększenie wartość cen tokena HMSTR.
Deweloperzy gry Hamster Kombat zobowiązali się również do dostarczania wartości wykraczającej poza zyski po airdropie. Ma to na celu utrzymanie zaangażowania użytkowników. W szczególności planowane jest pozyskanie więcej graczy, wykorzystując unikalne połączenie adekwatności Web2 i Web3 do tworzenia angażujących treści.
Czas niepokoju i oczekiwania na airdrop HMSTR może przysporzyć problemów. The Open Network (TON) spodziewa się zwiększonego obciążenia blockchain TON. W oświadczeniu do walidatorów, sieć opublikowała:
„Chcielibyśmy poinformować, iż od 26 września o godzinie 10:00 UTC spodziewamy się zwiększonego obciążenia na blockchain TON. Wynika to z faktu, iż projekt gry Hamster Kombat z ponad 100 mln aktywnych miesięcznie użytkowników, będzie emitował monety na blockchainie. To wyjątkowe i pierwsze tego rodzaju wydarzenie w branży blockchain.”
Pozostaje pytanie, jak airdrop się sprawdzi. Niektórzy gracze Hamster Kombat są oburzeni. Stało się to po tym, jak sieć nazwała ich oszustami za zbieranie kluczy w pierwszym sezonie, jako nagrody wewnętrznej w grze, który zakończył się 20 września. Rozczarowanie to wynika z inwestycji znacznego czasu i wysiłku w grę, tylko po to, by klucze zostały uznane za nieistotne.
Aby zapoznać się z najnowszą analizą rynku kryptowalut przez BeInCrypto, kliknij tutaj.
BeInCrypto Polska - Hamster Kombat przedstawia nowy plan działania na przyszły rok