Drugi sezon Hamster Kombat zaskoczy graczy zupełnie nowym podejściem do rozgrywki. Twórcy wprowadzają gruntowną przebudowę, która otwiera nowe możliwości tworzenia i publikowania gier.
- Sezon 2 wprowadza możliwość tworzenia gier w ramach platformy Hamster Kombat, zamiast prowadzenia giełdy kryptowalut,
- Twórcy zapowiedzieli start sezonu na koniec października oraz kolejne zrzuty nagród dla graczy.
Nowa era Hamster Kombat
Pierwszy sezon Hamster Kombat cieszył się popularnością dzięki unikalnemu podejściu do prowadzenia fikcyjnej giełdy kryptowalut.
Jednak twórcy zdecydowali się na radykalny krok i w drugim sezonie całkowicie zmieniają koncepcję gry.
Zamiast skupiać się na aspektach finansowych, gra przenosi się na tory twórczości, umożliwiając graczom projektowanie i publikowanie własnych gier.
Zwiastun drugiego sezonu, opublikowany przez twórców, ukazuje nowy interfejs aplikacji Telegram, w której gracze będą mogli wybierać rodzaj gier do opracowania. Do wyboru będą różne gatunki i motywy, a proces ten zajmie kilka dni.
Dodatkowo, gracze będą musieli budować swoje własne studia, zatrudniając odpowiednie zespoły programistów. Twórcy gry zapowiedzieli, iż w nowym sezonie pozostaną także znane z poprzedniego elementy, takie jak codzienne wyzwania typu combo.
Premiera drugiego sezonu Hamster Kombat została zaplanowana na koniec października, a kolejny zrzut gry ma nastąpić latem przyszłego roku, po zakończeniu sezonu.
Obecnie trwa tzw. „sezon interludium”, który jest okresem przejściowym pomiędzy sezonami. Gracze zdobywają w nim diamenty, które mają przynieść korzyści w nowym sezonie.
Diamenty te mogą stanowić przewagę podczas tworzenia i publikowania gier w ramach nowej rozgrywki.
Przyszłość gier w Hamster Kombat
Zmiany, które wprowadza drugi sezon, są obiecującą zapowiedzią przyszłości gry Hamster Kombat. Skupienie się na tworzeniu i publikowaniu gier wideo otwiera nowe możliwości dla graczy, dając im większą kontrolę nad tym, co mogą osiągnąć w grze.
Platforma Telegram staje się miejscem, w którym gracze mogą rozwijać swoje kreatywne zdolności, tworząc różnorodne projekty, które mogą zdobyć uznanie w świecie wirtualnej rozrywki.
Nie tak dawno Hamster Kombat stanął w obliczu kontrowersji. Miały one związek z długo wyczekiwanym airdropem HMSTR. Okazało się bowiem, iż do jego odbioru uprawnionych było jedynie do 131 milionów graczy z 300.