Rozstrzygnął się przetarg na dom mediowy PKO Banku Polskiego. Jego zwycięzcą została agencja Havas Media.

Havas Media
Havas Media jest jedną z czołowych agencji mediowych polskiego rynku. Jej specjalizacją jest komunikacja marek opartych na filozofii Meaningful Brands oraz metodologii Media Experience (Mx). Tego typu podejście tworzy więź między konsumentem a marką, dzięki kompleksowemu zrozumieniu jego potrzeb i wykorzystaniu ich w tworzeniu treści.
PKO BP wybrał swój dom mediowy
Wygląda na to, iż tego typu podejście znalazło uznanie również w oczach PKO BP. Bank ogłosił, iż to właśnie ten podmiot został wybrany w zakończonym przetargu na dom mediowy. Sukces agencji mediowej mógł również wynikać z innowacyjności zaprezentowanych w konkursie.
„W przetargu zaprezentowaliśmy innowacyjną strategię stworzoną przez nasze CSA (Customer Science Analytics) napędzaną danymi Converged i uwzględniającą technologię AI. To podejście, odpowiadające na wyzwania współczesnego świata zarówno z punktu widzenia komunikacji, jak i pod względem rosnących oczekiwań klientów banku” – komentuje Marcin Błoński, Business Unit Managing Partner Havas Media, cytowany w oficjalnym komunikacie banku.
Do obowiązków domu mediowego PKO BP będzie należało tworzenie i realizacja strategii mediowej banku. Oprócz tego agencja będzie odpowiadać także za zakup mediów online i offline, nie tylko dla banku, ale również spółek jego grupy kapitałowej.
Źródło grafiki: PKO Bank Polski

Havas Media wybrany przez PKO BP. Stworzy strategię marketingową banku

Sprawy frankowe w odwrocie. Ich ilość jest coraz mniejsza
Czytaj więcej

Kredyt hipoteczny – zmiany

eKonto walutowe mBank – zalety i wady, warunki, opinia eksperta

Jak działa Allegro Pay?
