W wybranych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i Internecie ruszyła najnowsza kampania reklamowa banków spółdzielczych SGB „Hipotecznie najbliżej”, promująca kredyty hipoteczne udzielane przez Banki Spółdzielcze SGB.
Spoty reklamowe emitowane są w stacjach TVN i TVP oraz w telewizji online TVP VOD i TVN Player. 12 września rozpoczyna się kampania w Internecie, w której SGB wykorzysta sprawdzone we wcześniejszych działaniach promocyjnych narzędzia Meta, Google oraz Display&Video 360.
O celach najnowszej kampanii Banków Spółdzielczych SGB mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Marketingu i komunikacji w SGB-Banku:
Każdy marzy o swoim miejscu – dla jednych to przestronny ogród i cisza, dla innych mieszkanie w sercu miasta. Wiemy, iż klienci chcą, aby kredyt hipoteczny był nie tylko korzystny, ale też łatwo dostępny i dopasowany do ich potrzeb. W Bankach Spółdzielczych SGB każdy kredyt można znaleźć „uszyty na miarę”. Co najważniejsze – banki są naprawdę blisko, w Twojej okolicy, gotowe ułatwić realizację planów mieszkaniowych. W kampanii podkreślamy tę bliskość i indywidualne podejście, bo dzięki nim marzenia mieszkaniowe stają się łatwiejsze do spełnienia.
Warto podkreślić, iż zdaniem wielu analityków przez cały czas bardziej opłaca się kupić mieszkanie na kredyt niż wynajmować. Rata kredytu jest często niższa niż koszt wynajmu mieszkania czy domu.
Dzięki odpowiednio dobranym narzędziom reklamowym SGB zamierza dotrzeć do odbiorców, którzy znajdują się w zasięgu działania banków spółdzielczych Zrzeszenia. Reklama zachęca klientów, by odwiedzili bank spółdzielczy w swojej okolicy, porozmawiali z doradcami i sprawdzili, jaką ofertę mogą w nim otrzymać.
Źródło: SGB