Grupa CCC odnotowała wyjątkowe wyniki sprzedażowe w ramach ostatniego weekendu z Black Friday. W zaledwie pięć dni, w okresie od czwartku do poniedziałku, osiągnęła łączny poziom sprzedaży na poziomie 230 milionów złotych.
Wzrost ten utrzymywał się na dwucyfrowym poziomie, co świadczy o silnej dynamice rozwoju i skuteczności strategii handlowej firmy. Kluczowym momentem tego okresu była miniona sobota, podczas której Grupa osiągnęła najwyższy w historii poziom sprzedaży w pojedynczym dniu, notując przychód w wysokości 70 milionów złotych. Jest to istotny kamień milowy, podkreślający skalę działalności i zaufanie klientów.
Rekordowy rok pod względem rozwoju sieci
W Q3’25 nastąpiło przyspieszenie tempa rozwoju sieci sprzedaży stacjonarnej Grupy CCC, głównie za sprawą przyrostu powierzchni szyldu HalfPrice – jej dynamika sięgnęła poziomu 50 proc. rdr. W minionym kwartale łączny przyrost powierzchni sieci własnej i franczyzowej wyniósł 85 tys. mkw. (wobec 110 tys. mkw. w pierwszym półroczu), z czego blisko połowa otwarć przypadła na ostatni miesiąc – październik. W ostatnim kwartale roku Grupa planuje otwarcie dodatkowo ok. 125 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.
W Q3’25 Grupa CCC odnotowała wynik operacyjny na poziomie 221 mln PLN oraz wynik EBITDA w wysokości 404 mln PLN. W okresie ostatnich 12 miesięcy rentowność EBITDA Grupy CCC wyniosła 16 proc. i wzrosła w ujęciu rok do roku o 2 p.p.

2 godzin temu







