Nowa inwestycja w punkt sprzedaży marki Kamalion we Wrocławiu pokazuje, iż klienci coraz częściej poszukują wysokiej jakości akcesoriów do telefonów. Na rynku widać wyraźny trend poszukiwania przez klientów akcesoriów oferujących lepszą ochronę, wyższą estetykę i dodatkowe funkcjonalności.
– Nowość wprowadzona do tenant-mixu w czerwcu odpowiada na potrzeby naszych klientów. Obserwujemy, iż coraz częściej poszukują oni różnorodności choćby w ramach tej samej grupy artykułów. Chcą móc porównać dostępne produkty w jednym miejscu. Marka, która dołączyła do grona naszych najemców, wyróżnia się jakością asortymentu, tym samym przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania odwiedzinami w naszej galerii – mówi Marta Kocik, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Indywidualny charakter
W czerwcu do grona najemców Magnolia Park dołączyła hiszpańska sieć Kamalion. To dynamicznie rozwijająca się marka, specjalizująca się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Lokal o powierzchni 40 mkw. powstał tuż obok iSPOT. Marka oferuje szeroki wybór akcesoriów do telefonów od pokrowców, przez folie ochronne na ekran, słuchawki bezprzewodowe po ładowarki, pierścienie LED czy zabezpieczenia aparatu. Jej produkty łączą praktyczność z modnym designem.
– Telefon to dziś coś więcej niż tylko narzędzie komunikacji – to element naszego stylu. Rośnie zapotrzebowanie na tego typu akcesoria, które nie tylko chronią, ale także wyróżniają telefon, nadając mu indywidualny charakter – podkreśla Marta Kocik.

Popularne stają się etui wykonane z trwałych, estetycznych materiałów, a także te z unikalnymi wzorami czy innowacyjnymi rozwiązaniami. Wyróżnikiem sklepu sieci Kamalion jest personalizacja. Autorski konfigurator pozwala stworzyć indywidualną okładkę z ulubionym zdjęciem, motywem graficznym czy wspomnieniem.
Produkty oferowane przez markę są kompatybilne z ponad 600 modelami telefonów popularnych i chętnie używanych marek. Firma powstała w 2012 roku, w Polsce obecna jest od dwóch lat.