Hollywood Hair stawia na technologię i rusza z innowacyjną aplikacją

3 miesięcy temu

Hollywood Hair, jeden z liderów na polskim rynku salonów beauty, wprowadza na rynek innowacyjną aplikację. Dzięki niej, można wirtualnie przedłużyć włosy i w czasie rzeczywistym obejrzeć efekt w aplikacji.

Aplikacja ta łączy wszystkie funkcje – od rezerwacji wizyt, przez doradztwo, konsultacje on-line, wirtualne przedłużanie włosów i sklep w jednym miejscu poprzez tzw. click w telefonie. Dzięki narzędziu każda kobieta może eksperymentować z własnym stylem i wyglądem.

Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji (AL) oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Wprowadzając nową aplikację, firma przygotowuje się do globalnej ekspansji, podkreślając fakt, iż globalny rynek sztucznej inteligencji w branży kosmetycznej wart 216,12 mln dolarów w 2020 roku, do 2027 roku osiągnie wartość 1,26 miliarda dolarów. Już w lipcu tego roku Hollywood Hair uruchomi swój pierwszy salon w Londynie.

Własne narzędzie planem na rozwój biznesu

Marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, pod której szyldem działają salony w Polsce i hiszpańskiej Marbelli, postanowiła jeszcze mocniej wykorzystywać nowe technologie w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu, czego efektem jest stworzona aplikacja.

Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty i przedłużania włosów. Dzięki zastosowaniu w niej AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, można wirtualnie przedłużyć włosy, zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym. Nasze narzędzie pozwala zobaczyć, jak dana osoba będzie wyglądać z nową fryzurą, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dodatkowo w aplikacji przygotowaliśmy własny system rezerwacyjny. Jestem tym bardziej dumna, iż zrobiliśmy to jako pierwsi. Wiele firm świadczących usługi jak my, korzysta z gotowych platform i nie tworzy własnych narzędzi. My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, iż była to adekwatna decyzja – mówi Klaudia Duszyńska – założycielka Hollywood Hair.

Każdy użytkownik aplikacji będzie posiadał swoją historię i kartę oraz będzie mógł zamówić produkty ze sklepu marki. W aplikacji kobiety będą mogły uzyskiwać informacje i porady na temat pielęgnacji włosów i rozwiązywania problemów z nimi związanych. Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb – firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. W ich trakcie wzięto pod uwagę najnowsze nowinki technologiczne.

Innowacyjna firma z wizją

– Chcemy wyznaczać trendy, być postrzegani jako innowacyjna firma z wizją oraz zbudować markę globalną poprzez wyróżnianie się właśnie tego typu projektami. Nasza aplikacja będzie również działała na rynku brytyjskim, gdzie planowo w lipcu uruchomimy nasz pierwszy salon. Oferowana przez nas możliwość wirtualnego przedłużenia włosów powinna pomóc nam zdobywać nowe klientki, ugruntować naszą pozycję w Polsce i wspierać nas w jej budowaniu na świecie – podkreśla Klaudia Duszyńska – założycielka Hollywood Hair.

Nowa aplikacja od Hollywood Hair jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo w trakcie minionych miesięcy firma pracowała nad stworzeniem zupełnie nowego i mocno rozbudowanego systemu CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją.

Idź do oryginalnego materiału