Hugo Boss planuje przejęcia – „Znowu wracamy”

3 tygodni temu

Firma modowa Hugo Boss wdrożyła nową strategię i wróciła do wzrostu sprzedaży – teraz planuje przejęcia. „Jeśli jako firma chcemy rozwijać się do innej wielkości, w dłuższej perspektywie będzie to możliwe również na przykład poprzez przejęcia. Podtrzymujemy tę opcję” – powiedział „Süddeutsche Zeitung”, dyrektor generalny Daniel Grieder. „Zawsze mówiliśmy, iż nie chcemy nadużywać marki; rozwój również ma swoje ograniczenia”.
Firma modowa Hugo Boss wdrożyła nową strategię i wróciła do wzrostu sprzedaży – teraz planuje przejęcia. „Jeśli jako firma chcemy rozwijać się do innej wielkości, w dłuższej perspektywie będzie to możliwe również na przykład poprzez przejęcia. Podtrzymujemy tę opcję” – powiedział „Süddeutsche Zeitung”, dyrektor generalny Daniel Grieder. „Zawsze mówiliśmy, iż nie chcemy nadużywać marki; rozwój również ma swoje ograniczenia”.

„W tej chwili wiele dzieje się w branży. To trudny czas dla wielu marek” – powiedział Grieder. „Jeśli coś się pojawi, jesteśmy w zasadzie otwarci”. Odnosząc się do problemów, z jakimi boryka się wiele grup domów towarowych, szczególnie w Niemczech, Grieder stwierdził: „Nie pozostanie to przez nas niezauważone. Ale niekoniecznie oznacza to utratę działalności”. To się przesuwa. Następnie ludzie kupowali więcej w Internecie lub w sklepach Boss. Był zadowolony z remontu: „Muszę przyznać, iż trzy lata temu Boss i Hugo nie byli już prawie ważni. Dziś wracamy na scenę”.

W ubiegłym roku Hugo Boss AG uchroniła się od słabych nastrojów konsumenckich i znacząco zwiększyła sprzedaż oraz wyniki operacyjne. W 2023 roku przychody wzrosły o 15 procent do rekordowej wartości 4,2 miliarda euro, a EBIT poprawił się o 22 procent do 410 milionów euro.

Idź do oryginalnego materiału