Huuuge odnotowało 15,05 mln USD skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2025 r. wobec 15,26 mln USD zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 18,64 mln USD wobec 17,55 mln USD zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 20,69 mln USD wobec 19,88 mln USD zysku rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA sięgnął 21,58 mln USD wobec 20,89 mln USD zysku rok wcześniej. Marża skorygowanej EBITDA wyniosła 38,7% (+3,2 pkt proc. r/r, -2,1 pkt proc. kw./kw.)
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 55,8 mln USD w III kw. 2025 r. wobec 58,75 mln USD rok wcześniej.
„W III kwartale 2025 roku zysk brutto Huuuge utrzymał się na stabilnym poziomie rok do roku, mimo niższych przychodów. Był to przede wszystkim efekt dynamicznie rozwijającego się kanału Direct-to-Consumer (DTC). Spółka konsekwentnie stawia na rentowność biznesu i generowanie wysokich przepływów pieniężnych. Skorygowana EBITDA w III kwartale 2025 roku wzrosła o 3,3% rok do roku do poziomu 21,6 mln USD, co przełożyło się na marżę, która wyniosła 38,7%. Przepływy środków pieniężnych z działalności operacyjnej na poziomie 15,6 mln USD po raz kolejny potwierdziły efektywność spółki w generowaniu gotówki” – czytamy w komunikacie.
Za dobre wyniki w dużej mierze odpowiada kanał DTC, który wygenerował 27% całkowitych przychodów w kwartale. W październiku 2025 r. udział ten wzrósł do 34%. Ten dynamiczny rozwój spółka zawdzięcza wdrożeniu Huuuge Pay – autorskiej platformy płatności bezpośrednich. Rozwiązanie to umożliwia amerykańskim graczom dokonywanie zakupów z pominięciem tradycyjnych systemów płatniczych sklepów mobilnych. Huuuge Pay, wprowadzone pod koniec sierpnia na iOS i rozszerzone na system Android w listopadzie 2025 roku, znacząco wzmocniło możliwości spółki w zakresie płatności bezpośrednich i przyczyniło się do zwiększenia marżowości sprzedaży, podano.
„III kwartał 2025 to kolejny dobry kwartał dla Huuuge pod względem rentowności oraz przepływów pieniężnych. W październiku zakończyliśmy, z sukcesem, skup akcji własnych o wartości 435 mln zł oraz umorzyliśmy akcje, stanowiące ponad 25% kapitału zakładowego spółki. Był to skup o skali rzadko obserwowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, potwierdzający nasze zobowiązanie do długoterminowej dystrybucji kapitału do akcjonariuszy w ramach niedawno przyjętej przez nas polityki. Dzięki rekordowym wynikom kanału sprzedaży bezpośredniej (DTC), wdrożeniu największych w tym roku aktualizacji produktów w czwartym kwartale oraz postępom w iGaming wierzymy, iż końcówka 2025 roku będzie dla Huuuge pomyślna i pozwoli nam budować długoterminową wartość dla akcjonariuszy” – powiedział CEO Huuuge Wojciech Wronowski, cytowany w komunikacie.
Spółka podkreśliła, iż konsekwentnie realizuje swoje długoterminowe, strategiczne cele, skupiając się na wzmocnieniu podstawowej działalności oraz przygotowaniach do ekspansji na nowe rynki. W ramach głównego portfolio gier spółka zamierza kontynuować działania mające na celu zwiększenie retencji graczy, regularnie wdrażać aktualizacje oraz rozwijać kanał Direct-to-Consumer. Ma to zapewnić Huuuge utrzymanie wysokiej rentowności i długofalowy sukces flagowych gier.
Jednocześnie spółka robi znaczące postępy w przygotowaniach do wejścia na rynek iGaming. Huuuge analizuje w tej chwili wszystkie dostępne metody wejścia na ten rynek – od budowania nowego produktu od podstaw, przez akwizycje, po partnerstwa technologiczne. W najbliższym czasie spółka skoncentruje się na fuzjach i przejęciach, ponieważ znacznie przyspieszają one wejście na rynek i zapewniają dostęp do sprawdzonych produktów, technologii oraz struktur operacyjnych, podano.
W I-III kw. 2025 r. spółka miała 52,12 mln USD skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 46,87 mln USD zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 176,99 mln USD w porównaniu z 189,08 mln USD rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 68,41 mln USD wobec 59,15 mln USD zysku w tym ujęciu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA sięgnął 70,86 mln USD wobec 62,27 mln USD zysku rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2025 r. wyniósł 20,57 mln USD wobec 43,12 mln USD zysku rok wcześniej.
Huuuge jest globalnym producentem gier typu free-to-play i wydawcą gier online przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Spółka zadebiutowała na GPW w lutym 2021 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 250,8 mln USD w 2024 r.
Źródło: ISBnews

13 godzin temu






