IMS rekomenduje buy-back 625 tys. akcji własnych po 8 zł za sztukę

4 dni temu

Warszawa, 20.05.2025 (ISBnews) – IMS postanowił zarekomendować wypłatę z zysku roku 2024 (z uwzględnieniem kapitału z zysków lat ubiegłych) w łącznej kwocie 10,6 mln zł w postaci skupu 625 tys. akcji po 8 zł za walor oraz wypłaty dywidendy w wysokości 0,16 zł za akcję (czyli równej wypłaconej już zaliczce), podała spółka. Podkreśliła, iż to najwyższa w jej historii kwota, wyższa o 1,1 mln zł niż wypłata dokonana na rzecz akcjonariuszy za rok 2023.

“Wypłatę za rok 2024 zarząd rekomenduje dokonać na dwa sposoby:

1. Przeprowadzenie skupu akcji własnych o charakterze dywidendowym przy następujących parametrach:

– cena skupu 8 zł za jedną akcję;

– wartość skupu 5 mln zł;

– wolumen skupu 625 tys. akcji;

– forma przeprowadzenia skupu – zaproszenie skierowane do wszystkich akcjonariuszy do składania ofert sprzedaży akcji;

– termin przeprowadzenia skupu – do końca lipca 2025 roku.

Skupione akcje podlegać będą umorzeniu.

2. Wypłatę dywidendy za rok 2024 w wysokości 5,6 mln zł, tzn. 0,16 zł na jedną akcję. W grudniu 2024 roku spółka wypłaciła zaliczkę na poczet dywidendy za rok 2024 w wysokości 5,6 mln zł, tj. 0,16 zł na jedną akcję, co wyczerpuje wnioskowaną kwotę dywidendy z zysku roku 2024″ – czytamy w komunikacie.

W kwietniu spółka poinformowała, iż jej zaktualizowana polityka dywidendowa zakłada rozszerzenie możliwych narzędzi dystrybucji zysków bezpośrednio do akcjonariuszy, tzn. oprócz dywidendy zarząd rozważa rekomendowanie walnemu zgromadzeniu uchwalenia skupu akcji własnych, począwszy od walnego zgromadzenia zatwierdzającego podział zysku za rok 2024.

Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału