Influo Agency rozważa wejście na NewConnect w ciągu 18 miesięcy – wywiad

1 dzień temu

Warszawa, 18.04.2025 (ISBnews) – Influo Agency rozważa wejście na NewConnect w ciągu 18 miesięcy, poinformował ISBnews inwestor spółki Artur Błasik.

“Influo Agency to sieć twórców w partnerstwie z TikTok Live, specjalizująca się w obsłudze twórców tego formatu w rozwoju ich kariery – od opieki menadżerskiej, przez działania PR, po wsparcie techniczne i strategiczne. Dzięki bezpośredniemu partnerstwu z TikTokiem, Influo oferuje dostęp do aktualnych narzędzi, analiz oraz trendów na platformie TikTok LIVE. Uważamy, iż to wciąż tworzący się, ale bardzo dynamiczny rynek marketingowy, który odpowiada na aktualne trendy konsumpcji treści. Jego potencjał pozwala nam rozważać wprowadzenie spółki na NewConnect. Wstępne plany zakładają, iż może być gotowy do np. transakcji odwróconego przejęcia z istniejącym emitentem na małym rynku giełdy w ciągu 18 miesięcy” – powiedział ISBnews Błasik.

“W social mediach zmierzamy z influence marketing w stronę wydarzeń na żywo i interakcji z widzami. Zatem format live staje się wielkim zrównywaczem szans, bo live może robić w zasadzie każdy. Influo w tej chwili to 1 300 twórców (w tym do 500 najbardziej aktywnych) w obszarów takich jak m.in. gaming, taniec, muzyka, rozmowy na najpopularniejsze tematy. Generuje aktualnie kilkadziesiąt tysięcy USD przychodów miesięcznie jako share od TikToka. Cele biznesowe to urosnąć jak najbardziej w Polsce, zarówno wertykalnie, jak i horyzontalnie. W efekcie Influo ma współpracować z jak największym gronem influencerów, rozwijać współprace komercyjne i reklamowe, aby realizować pełnozasięgowe kampanie influencerskie” – dodał inwestor spółki Dawid Pałka.

Spółka otworzyła pierwszą w kraju fizyczną siedzibę z profesjonalnymi studiami dla twórców internetowych.

“To przełomowy moment dla świata influencer marketingu, który łączy przestrzeń offline z dynamicznym rozwojem platformy TikTok LIVE – najszybciej rosnącego medium streamingowego na świecie. Siedziba Influo Agency mieści się w kultowym domu X – miejscu, które na stałe wpisało się w historię polskiego internetu jako kolebka największych twórców i gwiazd social mediów. Dziś staje się przestrzenią twórczą dla nowych pokoleń influencerów. Nowa siedziba to odpowiedź na potrzeby rynku – twórcy TikTok LIVE zyskują profesjonalne studia nagrań, wyposażone w sprzęt najwyższej jakości oraz dostęp do ekspertów z zakresu mediów społecznościowych i content creation” – wskazał CEO Influo Bartłomiej Pobocha.

Obok Błasika i Pałki, za agencją Influo stoją też influencer Wojciech Gola i biznesmen Paweł Trochimiuk. Influo planuje rozszerzenie działalności na nowe obszary – także poza TikTokiem – oferując wsparcie twórcom z innych platform social media, a także tworząc nowe formaty współpracy z markami.

Influo w najbliższym czasie planuje otwarcie Akademii Influencerów – kompleksowego programu rozwoju dla twórców.

Influo Agency to sieć twórców w partnerstwie z TikTok Live, specjalizująca się w obsłudze twórców tego formatu w rozwoju ich kariery.

Sebastian Gawłowski

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału