ING najefektywniejszą marką w Polsce według rankingu 25-lecia Effie

2 godzin temu

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w Rankingu Firm 25-lecia Effie w Polsce. Za efektywność działań marketingowych został na przestrzeni lat nagrodzony w konkursie aż 39 razy! Jednocześnie w tegorocznej edycji konkursu otrzymał trzy statuetki Effie.

Te 25 lat to historia naszej pasji, zaangażowania, podejmowanych wyzwań i ciągłego rozwoju. Największą siłą naszej marki jest konsekwencja w realizacji strategii marketingowej. To dzięki temu jesteśmy efektywni i skuteczni a klienci wybierają właśnie nas. Nasza marka jest dziś synonimem zaufania, jakości i odpowiedzialności. Jednocześnie innowacyjnie patrzymy w przyszłość, chcemy przez cały czas tworzyć wartościowe przekazy i wyznaczać trendy. Dziękuję wszystkim, którzy na ten sukces przez lata pracowali. Z mojej strony ogromna wdzięczność i wielkie wzruszenie – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski, „Firmę 25-lecia Effie w Polsce”, nagrodzono w tegorocznej edycji za następujące kampanie:

  • „ING. Twój Asystent” – nagroda w kategorii „Finance and Insurance”

Nagrodzona kampania promowała ideę asystenckości – „ING. Twój asystent. Robi dla Ciebie rzeczy ważne, żebyś Ty mógł robić te najważniejsze”. Bank ma wszelkie kompetencje, żeby być asystentem, który aktywnie podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Po to, żeby mogli skupić się na realizacji swoich planów. Każdy klient może sięgnąć po spersonalizowane rozwiązania w aplikacji Moje ING oraz korzystać z wielokanałowego dostępu do banku.

Projekt zrealizowany we współpracy z agencjami Brain i GONG oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

  • „Zhakowany koncert w Mieście ING w Roblox” – nagrody w kategoriach „Social Platforms and Influencers” oraz „ESG”

Pierwszy polski koncert w Roblox, zorganizowany w „Mieście ING”, rozpoczął kampanię edukacyjną banku dotyczącą bezpieczeństwa w sieci. W koncercie wzięło udział ponad 55 000 osób. By uświadomić młodym, iż cyberzagrożenie może pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie, choćby na koncercie organizowanym przez duży bank. Na scenie podczas występu gwiazdy wieczoru- Paliona – pojawił się haker. W pościgu za nim gracze musieli rozwiązywać zadania, które uczyły ich jak być bezpiecznym w sieci.

„Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce w 2022 roku. To wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy dobrych nawyków finansowych – oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze gracze poznają też zasady bezpieczeństwa w sieci – co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Do tej pory gra zaangażowała prawie milion graczy, osiągając przy tym ponad 2,6 mln wizyt. Gracze wykonali ponad 300 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 150 tys. quizzów dotyczących bezpieczeństwa w sieci.

Projekt zrealizowany we współpracy z agencjami GONG i Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Effie Awards jest największym na świecie konkursem marketingowym, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania i kampanie. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Członkami jury są praktycy, eksperci i autorytety w branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni branżowi eksperci, pracownicy mediów oraz reprezentanci instytutów badawczych.

Źródło: ING Bank Śląski.

Idź do oryginalnego materiału