Inglot: 1 platforma, 28 krajów

2 tygodni temu

Polska marka kosmetyczna Inglot uruchomiła nową, globalną platformę e-commerce. Nowo zaprojektowana witryna zapewnia spójne doświadczenie zakupowe na 28 rynkach.

Nowa platforma e-commerce stanowi krok naprzód w cyfrowej transformacji firmy – nie tylko wzmacnia spójność komunikacji marki, ale także kładzie duży nacisk na dostarczanie prawdziwie spersonalizowanego doświadczenia klienta.

Nowa jakość w e-commerce

Nowa platforma online charakteryzuje się kilkoma kluczowymi zmianami.

– Odświeżony, nowoczesny layout, który odzwierciedla globalną tożsamość marki Inglot

– Konstrukcja zorientowana na użytkownika zapewniająca intuicyjną nawigację i łatwość obsługi

– Skalowalna infrastruktura dostosowana do lokalnych potrzeb na rynkach międzynarodowych

– Ulepszona personalizacja w celu zapewnienia wyjątkowego doświadczenia dla wszystkich klienta

– Dostosowując naszą obecność cyfrową do podstawowych wartości i języka wizualnego Inglot, tworzymy inspirujące i angażujące doświadczenie, które rezonuje ponad granicami – pozostając jednocześnie wrażliwym na lokalne oczekiwania i preferencje – przekonują przedstawiciele marki.

Innowacyjny Inglot

Inglot cechuje innowacyjność w myśleniu o kosmetykach. Marka jest znana na całym świecie, a jej produkty można kupić na sześciu kontynentach. Warto podkreślić, iż Inglot jest polską firmą rodzinną, a jej kosmetyki w 95 procentach powstają w fabryce w Przemyślu. Co istotne, produkty marki nie są testowane na zwierzętach. Otwarciu sklepu towarzyszy premiera nowego produktu – pomadki do ust w płynie Glazed Lips z fitrem SPF 50+.

Idź do oryginalnego materiału