Inglot otwiera strefę beauty w Magnolia Park

6 godzin temu

Polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła w czerwcu nowy sklep w Magnolia Park, przenosząc się z wolnostojącego punktu do przestronnego butiku. Większa przestrzeń pozwala na prezentację pełniejszej oferty naturalnych kosmetyków, a pastelowe wnętrze przyciąga klientów nowoczesnym designem.

– Salon Inglot to nie tylko poszerzenie oferty dla naszych klientów, ale także odpowiedź na rosnące zainteresowanie profesjonalną pielęgnacją i kosmetykami wysokiej jakości. Nowy, większy lokal to zarówno większy komfort zakupów dla klientów, ale także szerszy asortyment i jeszcze wyższy standard obsługi.– podkreśla Marta Kocik, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Salon o powierzchni powyżej 30 mkw. mieści się na parterze w pobliżu sklepów Swiss i Tous.

Nowy koncept wizualny marki

Nowy sklep Inglot powstał w najnowszym koncepcie marki, którego celem jest zapewnienie przestrzeni do wygodnych zakupów z uwzględnieniem preferencji konsumentów z różnych grup wiekowych. Inspiracją dla projektantów była ludzka twarz i jej potrzeby, zarówno w kontekście układu jaki kolorystyki. Strefy makijażu ułożone zostały w podziale na strefę pielęgnacji, baz pod makijaż, po kolorowe kosmetyki do makijażu czy lakiery do paznokci. Dodatkowo w salonie powstał specjalny punkt do profesjonalnego makijażu, przy którym można skorzystać z bezpłatnych konsultacji w doborze produktów.

Butik w Magnolia Park oferuje również płatną usługę makijażu dziennego, wieczorowego oraz okolicznościowego. Dostępne są również profesjonalne lekcje makijażu. Marka jako jedyna na rynku oferuje, iż w cenie makijażu dostępny jest zestaw kosmetyków o wartości usług. Oznacza to, iż po wykonaniu usługi klientka może wybrać kosmetyki – dopasowane do jej indywidualnych potrzeb. Na makijaż można umówić się w salonie, za pośrednictwem aplikacji Booksy lub telefonicznie.

Na inaugurację nowego salonu przygotowano spotkanie z Mateuszem Szlagierem, specjalistą analizy kolorystycznej. W piątek i sobotę (20-21 czerwca) będzie można skorzystać z profesjonalnej analizy kolorystycznej, która pomoże określić typ urody i skomponować makijaż pasujący do danego typu urody.

Inglot cechuje innowacyjność w myśleniu o kosmetykach. Marka jest znana na całym świecie, a jej produkty można kupić na sześciu kontynentach. Warto podkreślić, iż Inglot jest polską firmą rodzinną, a jej kosmetyki w 95 procentach powstają w fabryce w Przemyślu. Co istotne, produkty marki nie są testowane na zwierzętach. Otwarciu sklepu towarzyszy premiera nowego produktu – pomadki do ust w płynie Glazed Lips z fitrem SPF 50+.

W Magnolia Park znajduje się ponad 230 sklepów

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 230 sklepów, 30 kawiarni i restauracji oraz punkty usługowe. W galerii działa nowoczesne, 30 stanowiskowe Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego, 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. W obiekcie działa również Centrum Medyczne Magnolia Park.

Strefa gastronomiczna reprezentowana jest przez sieci takie jak: McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh!! Sushi&Grill, Pasibus, Mango Mama czy Green Caffè Nero. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami i fontannami, przy których można odpocząć. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Właścicielem Centrum Handlowego Magnolia Park jest NEPI Rockcastle.

Idź do oryginalnego materiału