INGLOT ponownie otwiera flagowy salon w Kuwejcie i zapowiada ekspansję w regionie GCC

1 dzień temu

Marka INGLOT, we współpracy z partnerem franczyzowym – Grupą Apparel, ogłosiła ponowne otwarcie swojego flagowego salonu w Avenues Mall w Kuwejcie. Wydarzeniu towarzyszyło hasło „New era of beauty begins in Kuwait”, symbolizujące nie tylko inaugurację nowoczesnej przestrzeni handlowej nowej generacji, ale także podkreślające strategiczny kierunek rozwoju i transformacji marki INGLOT na rynku państw GCC.

Oficjalne otwarcie rozpoczęła ceremonia inauguracyjna z udziałem Ambasadora Rzeczypospolitej Polskiej w Kuwejcie, J.E. Michała Cholewy wraz z małżonką oraz Grzegorza Inglota, CEO marki INGLOT. Symboliczny gest otwarcia podkreślił silne więzi kulturalne i biznesowe łączące Polskę i Kuwejt. W wydarzeniu wzięli udział czołowi regionalni influencerzy beauty, przedstawiciele mediów i liderzy branży, którzy mieli okazję jako pierwsi poznać nową odsłonę koncepcji salonu INGLOT — przestrzeni zaprojektowanej tak, by oferować klientom nowoczesne, spersonalizowane doświadczenie w makijażu i pielęgnacji.

Nowy koncept salonów

Nowy koncept łączy innowacyjny design, otwarty układ przestrzeni oraz immersyjne doświadczenia zakupowe, które wykraczają poza tradycyjny model sprzedaży – zapraszając klientów do eksploracji, kreatywności i interakcji w ramach tętniącej życiem społeczności beauty. Śmiała i elegancka identyfikacja wizualna sklepu, wzbogacona o dynamiczny branding i ekspozycję produktów, odzwierciedla zaangażowanie INGLOT w jakość, kreatywność i zadowolenie klienta.

Nowy flagowy salon INGLOT w Kuwejcie to świeży początek dla naszych klientów w regionie GCC – prezentujemy markę w nowoczesnej, udoskonalonej odsłonie. To także potwierdzenie naszej długoletniej współpracy z Grupą Apparel. Cieszę się, iż wspólnie otwieramy nowy rozdział, oferując klientom w Kuwejcie jeszcze bardziej dostępne, intuicyjne i ekscytujące doświadczenie zakupowe dzięki innowacyjnemu formatowi retailowemu – mówi Grzegorz Inglot, CEO marki INGLOT.

– Z ogromną euforią świętujemy ponowne otwarcie flagowego salonu INGLOT w Kuwejcie – to nowy etap naszej obecności w regionie GCC. To wydarzenie odzwierciedla nasze nieustające zaangażowanie w dostarczanie światowej klasy doświadczeń beauty oraz wzmacnianie naszej cennej współpracy z marką INGLOT – dodał Neeraj Teckchandani, CEO Grupy Apparel.

Salon w Avenues Mall to jeden z pierwszych na świecie, w którym wdrożono nowy koncept, co dodatkowo podkreśla zaangażowanie marki INGLOT w rozwój, innowację i lokalizację oferty w regionie GCC.

Marka INGLOT jest obecna w ponad 90 krajach

INGLOT to polska marka kosmetyków założona przez Wojciecha Inglota w 1983 roku. Od tamtej pory, z roku na rok powiększając swoją ekspansję na kolejne kraje i kontynenty, pozostaje firmą rodzinną. Portfolio INGLOT tworzą produkty przełomowe, które zrewolucjonizowały podejście do makijażu. Wizażyści w Polsce i za granicą malują nimi gwiazdy, a kosmetyki INGLOT były wykorzystywane na planie kultowych produkcji, jak np. serial Euforia. Połączenie nowoczesnych technologii i nauki z intensywnymi kolorami, różnorodnością i otwartością to najważniejsze cechy marki.

Jako firma cruelty-free, INGLOT oferuje szeroką gamę produktów wegańskich i halal. Aż 95% kosmetyków powstaje w wyspecjalizowanych laboratoriach i przestrzeniach produkcyjnych przy siedzibie głównej firmy w Przemyślu. INGLOT jest obecny w ponad 90 krajach, pozostając jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych na świecie.

Idź do oryginalnego materiału