InPost i Pandora rozszerzają współpracę

1 miesiąc temu

InPost rozszerza strategiczne partnerstwo z marką Pandora, wiodącym producentem biżuterii, o kolejne rynki. Dostawy do maszyn Paczkomat oraz punktów PUDO będą również dostępne dla klientów Pandory we Francji, Włoszech i Hiszpanii.

– Rozszerzenie współpracy z marką Pandora umacnia naszą pozycję jako lidera w Europie. Polski rynek potwierdził skuteczność synergii pomiędzy naszą logistyką a siłą brandu partnera. Dzięki naszej sieci OOH, Pandora może oferować swoim klientom szybką i wygodną dostawę, co bezpośrednio przekłada się na wzrost satysfakcji kupujących. To partnerstwo, w którym obie strony wygrywają – mówi Dagmara Brzezinska, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży, InPost.

Globalny rozwój marki Pandora

Zauważyliśmy wśród naszych klientów rosnące zainteresowanie elastycznymi formami dostawy, szczególnie do automatów paczkowych. Dlatego wsłuchując się w ich potrzeby i chcąc podnieść jakość obsługi, wprowadziliśmy możliwość dostarczania przesyłek do punktów OOH InPost na kolejnych europejskich rynkach – komentuje Dorota Borecka, Dyrektor ds. eCommerce, Pandora.

Pandora to największa na świecie marka biżuterii, która produkuje manualnie wykańczaną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu.

Idź do oryginalnego materiału