Aż 99 proc. internautów wskazało InPost jako najlepiej rozpoznawalną markę dostarczającą przesyłki, a 95 proc. korzystało z InPost w ciągu ostatnich 3 miesięcy – tak wynika z najnowszych badań agencji Kantar.
Ponadto, 94 proc. (+1 pp) polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat jako formę dostawy, a 87 proc. (+2 pp) jako formę wysyłki. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów, a NPS marki wyniósł 66 (+3).
Marka InPost jest najsilniejsza pod względem nowoczesności i mobilności (81 proc. wskazań), terminowego dostarczania przesyłek (81 proc. wskazań), a 80 proc. internautów uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku. Ponadto, InPost wyróżnia się innowacyjnością i doskonaleniem swoich usług, a także dostosowywaniem się do współczesnych trendów.
Prawie wszyscy znają InPost
„Nowoczesność i komfort klienta” to obszar, w którym InPost niezmiennie wygrywa ze wszystkimi konkurentami. Przykładem jest aplikacja InPost Mobile, z której zadowolonych jest 90 proc. użytkowników – cenią ją głównie za łatwość zarządzania przesyłkami, możliwość zdalnego odbioru oraz prostotę i intuicyjność aplikacji.
– Najnowszy raport Kantar pokazuje, iż prawie każdy Polak zna i korzysta z InPost. Co ważne, nasze wyniki NPS marki, jak i maszyn Paczkomat, z roku na rok rosną – co daje nam ogromną satysfakcję i motywację do dalszego rozwoju. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom jesteśmy doceniani przez klientów nie tylko za niezawodną logistykę, ale także za aplikację mobilną, z której zadowolonych jest aż 90 proc. użytkowników oraz za program lojalnościowy, o którym wie aż 77 proc. użytkowników aplikacji. Jesteśmy dumni, iż InPost cały czas pozostaje liderem rankingów i cieszy się najwyższą sympatią Polaków wśród firm logistycznych – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer w InPost.