InPost nawiązuje współpracę z brytyjskim potentatem e-commerce

3 tygodni temu

Grupa InPost podpisała umowę z Grupą Debenhams – brytyjskim potentatem w handlu e-commerce. Partnerstwo z InPost znacząco rozszerzy usługi dostaw dla klientów Debenhams w całej Wielkiej Brytanii, którzy będą teraz mogli korzystać z rozległej sieci 10 000 maszyn Paczkomat oraz 6 000 punktów PUDO.

Integracja InPost z platformą Debenhams została zrealizowana w rekordowym tempie, umożliwiając szybkie wdrożenie dla kluczowych marek Grupy. InPost jest teraz dostępny jako główna forma dostawy między innymi dla marek Dorothy Perkins, Coast i Warehouse, a także w boohoo i Nasty Gal.

– przez cały czas skupiamy się na ekspansji w Wielkiej Brytanii – w kwietniu przejęliśmy Yodel, dużego gracza logistycznego w UK. Ta transakcja umocniła InPost na pozycji trzeciego, największego dostawcy usług logistycznych na tym rynku. Wzmacniamy również nasze relacje z merchantami. Niedawno rozpoczęliśmy współpracę z czołowym brytyjskim sklepem e-commerce – ASOS, oferując unikalną na brytyjskim rynku dostawę następnego dnia do punktów PUDO i maszyn Paczkomat, a dziś zawieramy współpracę z prawdziwą legendą – Grupą Debenhams – mówi Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy InPost.

Obiecujący początek współpracy

– Pierwsze tygodnie współpracy są bardzo obiecujące – od uruchomienia dostaw InPost pod koniec maja br. tysiące klientów Debenhams wybrało naszą usługę jako preferowaną metodę dostawy, co podkreśla rosnące zapotrzebowanie na elastyczne dostawy OOH na Wyspach Brytyjskich. Konsumenci wymagają szybkich, wygodnych i niezawodnych zakupów online, a InPost zapewnia najlepsze i skalowalne rozwiązanie w tym zakresie – mówi Neil Kuschel, Dyrektor Generalny InPost UK.

– Wiemy, iż nasi klienci szukają większego wyboru i wygody. Plany często się zmieniają, więc kupujący potrzebują elastycznych dostaw, które wpasują się w ich codzienne życie. Oferując dostawy InPost dajemy naszym klientom jeszcze większą kontrolę nad tym, kiedy i gdzie odbierają swoje zamówienia – czyniąc dostęp do ich ukochanych marek jeszcze łatwiejszym – skomentował Dan Finley, Dyrektor Generalny Debenhams Group.

W przyszłości Grupa Debenhams planuje również wdrożenie dostaw InPost D+1, aby ułatwić klientom zakupy last-minute.

W pierwszym kwartale 2025 roku, w segmencie UK i Irlandia, InPost dostarczył 24 mln przesyłek (+39 proc. r/r), podczas gdy przychody wzrosły o 144,8 proc.. Do końca tego roku w Wielkiej Brytanii InPost planuje rozbudowę sieci urządzeń Paczkomat o kolejne 4 500 maszyn.

Idź do oryginalnego materiału