InPost Pay zyskuje nowych użytkowników i znane marki

2 miesięcy temu

Już 3 mln użytkowników korzysta z innowacyjnej usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę dzięki jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Do InPost Pay stale dołączają znane marki – a w tej chwili usługa dostępna jest dla klientów m.in. Ochnik, Ryłko, DeeZee, Komputronik, XGSM, North, Gandalf, Tania Książka, Tantis, Matfel, eZebra, eMelissa, Tagomago czy Duży Ben.

InPost Pay zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków choćby o 30-70% w zależności od branży, a dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce – spośród milionów korzystających z usług InPost. InPost Pay umożliwia łatwą integrację z popularnymi platformami open source dla sklepów internetowych – PrestaShop, WooCommerce, Magento.

– InPost Pay to dużo więcej niż płatność – to cały proces w jednym przycisku. Wszystkie etapy zakupów, koszyki z różnych sklepów, płatności, dostawy, statusy i powiadomienia są w jednej aplikacji – InPost Mobile. Wdrożenie usługi InPost Pay w sklepie internetowym skraca ścieżkę zakupową – bo klienci rejestrują się tylko raz i kupują w wielu sklepach bez logowania, mają zapamiętaną ulubioną formę płatności i dostawy. Co więcej, jeżeli klient porzuci koszyk – przypomnimy mu o tym. InPost Pay odpowiada na potrzebę e-shoppera, tj. minimum formalności, szybkie i intuicyjne zakupy. Usługa InPost Pay jest skierowana do wszystkich klientów indywidualnych i biznesowych, którzy chcą jeszcze szybciej i wygodniej robić zakupy online. W szczególności do klientów, którzy preferują zakupy bez logowania, jako ‘gość’. Nasza usługa pomoże im uniknąć wypełniania długich formularzy takich zakupów i zrobi to „za nich”, skracając cały proces do niezbędnego minimum – podkreśla Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.

Szybka ścieżka zakupowa

InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownik łatwo może także wybrać najbardziej dogodną formę dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.

InPost Pay skraca proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego. InPost Pay oferuje prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

InPost Pay został nagrodzony w konkursie Mobile Trends Awards 2023 – zdobywając statuetkę w kategorii Fintech, a w kategorii głównej Kapituła Konkursu przyznała aplikacji drugie miejsce. InPost Pay jest również tegorocznym laureatem w plebiscycie Cashless Pay – jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku. InPost Pay jest laureatem nagrody eDukat w kategorii Nowy Produkt Zmieniający Rynek Płatności Bezgotówkowych przyznanej przez Kapitułę XII Cashless Congress, oraz jednym z finalistów nagrody European Fintech Awards w kategorii Paytech of the Year.

Idź do oryginalnego materiału