Tegoroczna edycja Interact odbędzie się pod hasłem „Clarity and Purpose for 2025 and beyond”, skupiając się na przyszłości rynku, innowacjach i wyzwaniach, które stoją przed branżą. To wyjątkowa okazja do poznania najnowszych trendów i danych z rynku, wymiany doświadczeń z liderami branży oraz nawiązania cennych kontaktów w środowisku międzynarodowym. Wydarzenie to sprzyja budowaniu relacji i poszerzaniu perspektywy na dynamicznie zmieniający się rynek.
Wśród key note speakerów pojawią się m.in.:
-
Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe – zaprezentuje najnowsze wyniki AdEx Benchmark
-
Alison Keith, Global Head of Media Excellence, Kraft Heinz
-
Bernard Marchant, CEO, ROSSEL
Program wydarzenia skupi się na kluczowych dla rynku obszarach:
-
Retail Media – aktualny stan rynku i kierunki rozwoju
-
Connected TV – zakup, pomiar, innowacje
-
Measurement – jak upraszczać pomiary efektywności kampanii
-
Privacy-Enhancing Technologies – sesja prowadzona przez Google
Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska mogą zakupić bilet z 10% rabatem. Aby otrzymać kod rabatowy, prosimy zgłaszać się do Anny Garwolińskiej: [email protected]
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są TUTAJ.