Dział rozwoju projektów biznesowych to nowa część w strukturach sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora. Zajmie się monetyzacją oferty wszystkich mediów i marek Grupy, w tym „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, portalu Gazeta.pl, stacji radiowych i serwisów internetowych Grupy Eurozet, sieci kin Helios i nośników reklamy zewnętrznej AMS, w ramach istniejących wydarzeń o charakterze ekonomicznym, gospodarczym i konferencyjnym, a także zaproponuje partnerom biznesowym eventy odpowiadające ich indywidualnym potrzebom.
– To kolejny krok w budowaniu struktury sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora, dzięki której będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystywać efekt synergii wynikający z potencjału naszych mediów i usług. Kompetencje i wieloletnie doświadczenie Izabeli Bziuk pozwolą nam realizować tę strategię oraz budować wizerunek komplementarnego i skutecznego partnera biznesowego, jakim niewątpliwie jesteśmy – podkreśla Adam Kościelski, dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora.
Nowa jednostka będzie ściśle współpracowała ze wszystkimi działami sprzedaży w spółkach Grupy Agora, pozyskując partnerów do współpracy zawierającej atrakcyjny kontekst biznesowy, wizerunkowy i medialny. To działania, które nie tylko pozwolą rozwijać ofertę biznesową Grupy Agora, ale także stanowią najważniejszy element strategii budowania wizerunku lidera w branży mediowej.
Izabela Bziuk jest managerką z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w mediach w zakresie zarządzania zespołami sprzedażowymi, zarządzania projektami oraz działaniami marketingowymi. Od 2021 r. zarządzała regionalnym zespołem sprzedaży oraz zajmowała się rozwijaniem sprzedaży projektów strategicznych w Grupie Eurozet. Wcześniej pełniła funkcję dyrektor projektów biznesowych w Bonnier Business Polska.