Jabra wychodzi z rynku konsumenckiego, ale ma nową umowę dystrybucyjną

2 dni temu

ASBIS podpisał umowę dystrybucyjną z Jabrą. Jabra to spółka zależna notowanej na giełdzie Nasdaq w Kopenhadze firmy GN Group.

Produkty audio i wideo marki Jabra będą dystrybuowane przez ASBIS w 22 krajach, m.in.: w krajach bałtyckich, w Słowenii, Chorwacji, na Cyprze, Węgrzech, w Kazachstanie, Armenii, Azerbejdżanie, Gruzji oraz w Uzbekistanie.

Jabra to marka rozwiązań audio i systemów wideokonferencyjnych. Spółka tworzy zintegrowane narzędzia komunikacyjne dla contact center i firm oraz bezprzewodowe słuchawki i wkładki douszne.

W ostatnich dniach Jabra poinformowała, iż wychodzi z rynku konsumenckiego.

„Rosnąca popularność pracy hybrydowej w dalszym ciągu napędza popyt na rynku na profesjonalne rozwiązania audio i wideo. kooperacja z tak silną firmą jak ASBIS umożliwi nam dalszy rozwój naszej działalności w regionie i jeszcze lepsze odpowiadanie na potrzeby naszych klientów” – powiedział Tomasz Miller, dyrektor regionów CEE i CIS w Jabra.

Idź do oryginalnego materiału