Jack Wolfskin w chińskich rękach

2 tygodni temu

Niemiecki marka odzieży outdoorowej Jack Wolfskin zyskała nowego właściciela. Nabywcą została chińska grupa Anta Sports, do której należą już takie marki jak Wilson i Salomon. Poprzedni właściciel, Topgolf Callaway, uzyskał z tytułu sprzedaży 290 mln dolarów.

Chip Brewer, szef amerykańskiej Topgolf Callaway powiedział, iż teraz jego firma skoncentruje się na swojej podstawowej działalności, jaką jest dostarczanie sprzętu golfowego. Na początku 2019 roku Topgolf Callaway przejął firmę Jack Wolfskin za 418 mln euro.

Wedle szacunków, w tym roku firma Jack Wolfskin osiągnie sprzedaż na poziomie 325 mln euro oraz zysk EBITDA w wysokości 12 mln euro.

Proekologiczna marka od dawna obecna w Polsce

Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 27 lat temu. W tym czasie powstało kilkanaście sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność.

Jack Wolfskin, jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. W salonie znajdziemy więc grafikę sklepową wykonaną z certyfikowanych włókien TexBlue produkowanych z odpadów tworzyw sztucznych oraz manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu.

Idź do oryginalnego materiału