Jak być bliżej klienta, jeżeli nie możemy być fizycznie blisko?
Customer Centricity pomaga przedsiębiorstwom na dogłębne zrozumienie potrzeb klienta. I to wcale nie jest buzzword.
W tym odcinku opowiemy o etapach rozwoju produktu i prowadzonych badaniach, dopasowujących produkt do końcowego użytkownika. Pogłębione wywiady z użytkownikami końcowymi, tworzenie person klientów i tworzenie ścieżki klienta, potem generowanie pomysłów i eksploracja.
Aplikacja OLX ma wiele pobrań w Polsce i w Europie, instalacje dostarczają mnóstwa informacji, dlatego poruszymy temat Machine Learinigu w OLX.
Jak wykorzystać Machine Learning w wyszukiwaniu nieodpowiednich treści w aplikacji i oszustw. Porozmawiamy o trendach światowych w obsłudze klienta pod kątem technologii mobile. Czy musimy zmieniać przyzwyczajenia klientów, aby dostosować je do zmieniającej się technologii?
Zapraszamy do posłuchania rozmowy z Aleksandrą Świerzyńską z OLX.
Kontakty do Escola Mobile:
Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic
Mail: [email protected]
Jędrzej: http://bit.ly/JPaulus
Mail: [email protected]
Strona: https://escola.pl/
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na itunes: https://bit.ly/EscolaMobileIT