Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Prezydent ułaskawił Bąkiewicza. Komu przysługuje?
45 minut temu
Widać nowy trend. Oto jak Polacy rezerwują teraz wakacje
48 minut temu
Załamanie cen malin. Wystarczyło kilka dni. "Ogromny cios"
1 godzina temu
Polecane
Zero wątpliwości ws. Djokovicia. "To jego ostatni turniej"
1 godzina temu
Eksport gwałtownie się nie odrodzi
1 godzina temu