Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Trzy dekady z polskim rolnictwem
25 minut temu
Rada Polityki Pieniężnej w akcji. Dwa scenariusze
33 minut temu
Wzrost PKB Polski w 2024 r. jednak z trójką z przodu
36 minut temu
Pół roku i korekta. Nowe dane z gospodarki
48 minut temu
Polecane
Spektakularne potknięcie Emmy Navarro
38 minut temu
Mistrzyni China Open wycofała się z turnieju w Wuhanie
1 godzina temu