Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Zmiany na stacjach od 12 maja. Ile zapłacą kierowcy?
27 minut temu
Dotacje do węgla. Kiedy trzeba złożyć wniosek?
57 minut temu
KO i PiS uciekają reszcie. Oto najnowszy sondaż partyjny
2 godzin temu
Polecane
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (10.05.25)
21 minut temu