Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Zaskoczenie na straganach. Czy to już koniec drożyzny?
1 godzina temu
Polecane
Jedno słowo i nagle cała sala wybuchła śmiechem. "O Boże"
1 godzina temu
Koniec przygody Polaka we Włoszech. Na tytuł poczeka
2 godzin temu
Świetny występ Polaków. Powalczą o tytuł
3 godzin temu