Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Nadpodaż nowych mieszkań nie tylko w Łodzi?
3 godzin temu
4 wyzwania dla cyberbezpieczeństwa w 2025 roku
4 godzin temu
Święta i dni wolne od pracy w Niemczech w 2025 roku
4 godzin temu
Raki w komplecie. Dostawa moździerzy samobieżnych 120 mm
7 godzin temu
Biznes traci na lotnisku w Radomiu. Nadzieja w wojsku
7 godzin temu
Polecane
Afera dopingowa Igi Świątek. Nowe informacje
4 godzin temu
Polka nie marnowała czasu. Finał trwał 61 minut
4 godzin temu