Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Na szali 150 mld euro na obronność Europy. Tusk zabrał głos
1 godzina temu
Nowe wieści w sprawie TVN. "Tusk zablokował Węgrów"
1 godzina temu
Polecane
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (04.03.25)
58 minut temu
Kawa z INFORLEX. Przegląd zmian w prawie pracy 2025
1 godzina temu