Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Koszmarnie drogo! Ceny art. spożywczych poszły w górę
40 minut temu
Spór o internet. Nie chcą w swojej gminie inwestycji
1 godzina temu
Chiny testują nerwy Donalda Trumpa. Liczą na efekt TACO
2 godzin temu
Polecane
Gigant logistyki tnie zatrudnienie. Działa także w Polsce
1 godzina temu
Śmierć na biwaku. Nie żyje 30-letni policjant ze Śląska
1 godzina temu
Świątek zagrała pierwszy "mecz" w Rijadzie. I to z kim
1 godzina temu

2 lat temu












