Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Weź udział w eliminacjach Econverse Cup w Poznaniu!
1 godzina temu
Setki milionów złotych strat. Handlowy gigant w tarapatach
1 godzina temu
Jakie są cele biznesowe?
4 godzin temu
Alert powodziowy w mObywatelu
4 godzin temu
Polecane
19.09.2024 Katarzyna Michalak “Ten strach to takie coś…”
4 godzin temu