Pacjenci w kontaktach z pracownikami ochrony zdrowia najbardziej cenią jasną i zrozumiałą komunikację, dla lekarzy najważniejsza jest staranność i dokładność wykonywanych zadań – wynika z badań prof. Zbigniewa Izdebskiego. Naukowiec przedstawił najnowsze wyniki raportu na temat „Humanizacji procesu leczenia i komunikacji klinicznej pomiędzy pacjentem a personelem medycznym przed i w czasie pandemii COVID-19”. Projekt sfinansowała...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Jak rozmawiać z lekarzem
Powiązane
Duży bank idzie pod młotek. Jest zielone światło KNF
1 godzina temu
Insider trading akcjami Energi? KNF używa najcięższej broni
1 godzina temu
Polecane
Audioriver 2026 z kolejną turą ogłoszeń
2 godzin temu
Dekarbonizacja ciepłownictwa to element bezpieczeństwa
2 godzin temu
Legenda szczerze o Świątek. "To szaleństwo"
3 godzin temu
Dwa mecze Linette. W singlu pokonała groźną rywalkę
4 godzin temu

3 lat temu









