Jak sonic branding może budować zaufanie do marki?

1 rok temu
W ostatnich latach widzimy jak banki rozszerzają ofertę usług digitalowych jednocześnie ograniczając swoją fizyczną obecność. Covid-19 nie wpłynął korzystnie na poczucie bliskości oraz nawiązywanie kontaktów międzyludzkich. Nigdy wcześniej klienci nie wchodzili w interakcję z bankami tak często. fot. depositphotos.com
Klienci nigdy dotąd nie wchodzili w interakcję z bankami tak często, jednocześnie ograniczając kontakt bezpośredni z ich przedstawicielami.
Dzięki powszechnej cyfryzacji dużo łatwiejszym dla marek finansowych stało się zdywersyfikowanie swojej oferty poprzez oferowanie usług ubezpieczeniowych, a markom z kategorii ubezpieczeń oferowanie pożyczek. Z drugiej strony markom coraz trudniej jest się wyróżnić, a komodyzacja czai się za rogiem, kiedy klienci mogą porównać oferty jednym kliknięciem.
W związku z tym preferencje wyboru brandu i przywiązania do niego konsumentów są ważniejsze niż kiedykolwiek. Budowanie i utrzymywanie silnej, godnej zaufania marki ma dziś...
Idź do oryginalnego materiału