Polska Wódka Miler Spirits z wielkopolskich ziemniaków jest na rynku od stycznia 2018. Niespełna cztery lata po debiucie, historia tej marki to interesujący case, który pokazuje… iż da się! Poniższy artykuł aktualizuję przy okazji każdego rozlewu, aby fani marki mogli zobaczyć gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy! Zapraszam do lektury!
Aktualizacja artykułu: lipiec 2021
Skąd się wziąłem?
Jak doskonale wiecie, od lat prowadzę degustacje whisky. Robię to głównie dla dużego biznesu i dla moich widzów oraz czytelników MilerPije zrzeszonych w grupie Klika Dzika i moim kanale YT, który ma już prawie 200.000 subów! Piłem już prawie wszędzie, w Polsce i nie tylko, z tysiącami osób, w grupach od 2 do 700 osób. W swoim dorobku zawodowym mam także rozmaite współprace z korporacjami alkoholowymi np. jako sędzia w międzynarodowych zawodach barmańskich. Od lat pasjonuję się także marketingiem alkoholi, o czym wielokrotnie pisałem na łamach tego bloga. Posiadam stopień mgr biotechnologii (diagnostyka molekularna) oraz praktyczne przygotowanie w degustowaniu alkoholi mocnych i podróżach do licznych destylarni na całym świecie. Naturalną koleją rzeczy jest, ze w pewnym momencie postanowiłem przekuć to w praktykę. Z tak obfitym doświadczeniem w świecie brown spirits, postanowiłem zrobić … czystą wódkę
Dlaczego wódka?
Jeśli już teraz zainteresowała Cię wódka Miler Spirits i chcesz zostać częścią jej historii, zapisz się do poniższego formularza, dzięki czemu otrzymasz zawsze najświeższe informacje o tym, co akurat dzieje się w tej marce:
To chyba oczywiste – jestem Polakiem i chciałbym wszystkie swoje kompetencje zdobyty w pracy z rozmaitymi alkoholami, wykorzystać do budowy silnej marki polskiego alkoholu. Ponieważ polska wódka to marka globalna, daje mi ona wiarygodność większą niż jakikolwiek inny alkohol. Od zawsze bolało mnie, iż polska wódka to kategoria „zabetonowana”. Mamy wiele marek, ale w zasadzie wszystkie znane na świecie należą do dużych korporacji i nie oferują nic poza brandingiem. Co przez to rozumiem? To proste, chodzi mi o dialog typu – wódka X jest najlepsza, ponieważ jest najlepsza, ma piękną butelkę i włożyliśmy ją do wiaderka z lodem”. Chcę zrobić coś więcej i zaangażować miłośników wódki bardziej poprzez edukację.
Jaką wódkę lubią Polacy?
Wódka Miler – koncepcja na produkt
Jak wiadomo, od dziesięcioleci trwa konflikt pomiędzy producentami mocnych alkoholi leżakowanych (whisky, koniak, armaniak) i spirytusu rektyfikowanego (po rozcieńczeniu – wódki). Otóż zarzewiem konfliktu jest fakt, iż to co ci pierwsi nazywają „charakterem”, ci drudzy nazywają „nieczystościami powodującymi kaca”. Do dziś nie wiadomo kto ma rację, ale na szczęście oba typy alkoholi mają się doskonale Charakter alkoholu leżakowanego wynika z kontaktu z drewnem beczki. To właśnie dzięki niemu ostre smaki nowopowstałego spirytusu, który bez rektyfikacji można by określić mianem „industrialnego bimbru”, łagodnieją z czasem. Istnieje też możliwość pójścia po bandzie i spotkania się z tymi „charakternymi” smakami bez leżakowania pijąc np. okowitę, amerykańskiego white doga, czy irlandzki potcheen. To doświadczenie ma jednak charakter stricte degustacyjny i wymiar bardziej „poznania smaku” niż alkoholu, który można konsumować jako napój wyskokowy o uniwersalnym zastosowaniu np. do picia na czysto i w koktajlach.
Wódka Miler – co to za wódka?
Krótko przed pojawieniem się na rynku wódki Miler, odbyłem rejs po Morzu Hebrydzkim do destylarni whisky, a później udałem się do Francji, zwiedzać destylarnie koniaku, armaniaku i calvadosu, gdzie powstały moje programy video na ten temat. Dowiedziałem się dużo o destylacji i zacząłem przekładać tę wiedzę na wódkę, odwiedzając różne gorzelnie i zakłady rektyfikacyjne w Polsce. Nie ukrywam, iż jako biotechnolog najbardziej wierzę w takich sprawach nauce, więc postanowiłem rozpocząć przygotowania właśnie od świata akademickiego. We wstępnym ustaleniu kryteriów dot. selekcji spirytusu pomógł mi pewien profesor, który zajmuje się między innymi badaniem chemicznej czystości spirytusu. Kiedy wiedziałem już, gdzie się wybrać rozpocząłem rozmowy z zakładami produkcyjnymi.
Mając to wszystko na uwadze, od początku było dla mnie jasne, iż chcę stworzyć wódkę, która ma smak przyjemny, ale przede wszystkim nadający się do łatwego picia co postawiłem sobie jako główny cel marki. I to właśnie dlatego wybrłem rektyfikat. Przez lata wykształciliśmy dziesiątki sposobów na to, aby smak wódki ukrywać. Pomyślcie sami: popitki, zagryzki, koktajle, soki, napoje, lód, mrożenie itd. Ja szukam wódki na tyle łagodnej, iż można jej się po prostu napić lub, chcąc uniknąć spotkania ze smakiem etanolu, eksperymentować z łączeniem jej smaku z ciekawymi przekąskami jak np. tatar, ikra, kiełbasa, kawior czy mięsa.
Dlaczego spirytus ziemniaczany?
To proste: w przeciwieństwie do spirytusów zbożowych, spirytus ziemniaczany jest słodki i kremowy. Ponieważ smak słodki, a zaraz po nim kwaśny (co doskonale widać w koktajlach), najlepiej ukrywa obecność alkoholu, uznałem, iż wódka Miler może być zabutelkowana w stężeniu 42%, a nie 40% co podkreśla wyjątkowość spirytusu z ziemniaków, ale oczywiście podnosi także koszt akcyzy i cenę.
Butelka
Każda osoba świadoma ograniczonych możliwości marketingowych alkoholi rozumie, iż butelka trunku jest niewiarygodnie ważna. Słabych butelek nie jesteśmy w stanie zapamiętać i rozpoznać, podczas gdy butelki legendarne widzimy na barze lub półce sklepowej już z oddali (np. Jack Daniel’s, Johnnie Walker, Bombay itp.). Oczywiście od samego początku było dla mnie jasne, iż nie stać mnie na własną formę butelki, której stworzenie może kosztować choćby 25.000 EUR i wcale nie daje gwarancji większego sukcesu produktu. Sięgnąłem zatem do doświadczeń własnych.
Od wielu lat interesuję się alkoholami i wzornictwem butelek, a także hutnictwem. Od razu wiedziałem, iż potrzebna mi tzw. „dumpy bottle”, w której wódka może wyglądać wspaniale. Butelka taka jest doskonale znana ze świata alkoholi, takich jak whisky (np. Monkey Shoulder, Aberlour czy Glenglassaugh), czy koniak (np. Bache Gabrielsen). Oczywiście podobną butelkę wykorzystują także inne wódki (z ultrasławnym Absolutem na czele), ALE dla mnie koncepcja wiąże się z uniwersalnością i moimi doświadczeniami ze świata brown spirits. To samo dotyczy z resztą manualnie opisanej etykiety.
Co to za dzik?
Dzik kojarzy mi się z ryciem ryjem (gwizdem) w ziemi w poszukiwaniu ziemniaków. Kojarzy mi się także z postawą nieprzejednaną jaką sam w życiu staram się prezentować w obliczu przeciwieństw. Było dla mnie jasne, iż chce mieć go w logo. Projekt przygotował mój serdeczny kolega, który jest wybitnie utalentowanym grafikiem i to bardzo szczęśliwym dla mnie. Jego portfolio możecie obejrzeć tutaj. Nie jestem przesądny, ale Wojtek robił logo Miler Menswear, które jest uwielbiane przez klientów. Nie wiem, co myślał Wojtek, kiedy wysłałem mu maila z pierwszą koncepcją na logo. Napisałem, iż dzik nie ma wyglądać jak rustykalna rycina, ani nie może być agresywny i rozpędzony w taki sposób, iż oglądający pomyśli sobie, iż kto spotyka w lesie dzika ten … Wojtek przyjął to na spokojnie i podesłał mi koncepcję na logo, które miało wywodzić się od:
- odcisku palca – bo to projekt autorski
- banknotów – bo to przecież biznes
- map – bo alkohole, którymi się zajmuje, są z całego świata
- drewna – bo alkohole w nim leżakują
Kiedy Wojtek pracował nad dzikiem, ja wyjechałem z żoną na wakacje do Hiszpanii. Dzwoniliśmy do siebie z Wojtkiem, rozmawiając bez przerwy … tak, głownie o dziku Dzisiaj wspominam to z uśmiechem. W końcu powstało logo, które spełnia wszystkie powyższe założenia. Reszta to już historia … którą BTW właśnie piszę na Waszych oczach
Konfiguracja butelki i manualnie opisane etykiety
Mamy zatem kształt butelki i logo dzika, ale to dopiero początek drogi. Teraz stanęło przede mną zadanie przygotowania butelki, która komunikuje tak wiele tak niewieloma elementami. Oczywistą oczywistością stał się fakt, iż jak to mówią Amerykanie „details matter” i całość rozegra się na poziomie szczegółów, których być może finalny konsument nie będzie umiał nazwać lub zdefiniować w sposób mierzalny (jak np. odcienie kolorów, hotstampingi itp.), ALE w efekcie całościowym będą one miały olbrzymie znaczenie.
Chciałem zatem, żeby etykieta była prosta i ascetyczna, ale bardzo elegancka. W tym wypadku czerpałem garściami z mojej wiedzy o klasycznej męskiej elegancji. W zasadzie mógłbym opisać tę wódkę językiem ubrań – „Black Tie”.
Nie ukrywam, spotkałem się już z głosami w takim tonie: „Dzik nie jest luksusowy, nie wiem, co on w ogóle robi w logo takiej marki!”. ALE … Osobiście podoba mi się koncepcja bardzo eleganckiego faceta, który ma w sobie dzika, czyli kogoś o wielkiej sile i uporze. Zatem pozbawiłem dzika brązów i ubrałem go w czerń, srebro i grafit, a żeby podkreślić jego wyjątkowość, postanowiłem, iż etykiety będą manualnie opisane. Przyznam się bez bicia, iż wtedy nie wiedziałem jeszcze ile to pracy. Opisanie 5000 etykiet zajmuje prawie 80 godzin… Mimo to, warto to robić ponieważ efekt jest wręcz oszałamiający! Butelka jest prosta, ale majestatyczna. Stonowana, a jednak elegancka. Po prostu „Less is more”. Oto jak prezentował się legendarny już pierwszy rozlew ze stycznia 2018.
Pierwsza prezentacja butelki wypadła bardzo dobrze i przy okazji odrobinę zabawnie.
No i chyba się spodobała:
Choć nad projektem tym pracowałem wiele miesięcy, dopiero kiedy butelki naprawdę zostały dostarczone do siedziby firmy, zdecydowałem się na pokazanie ich światu. Będąc na targach ślubnych we Wrocławiu, w zasadzie to bez planu i w sumie tak przy okazji… wrzuciłem na FB zdjęcie butelek. Żeby było ciekawiej, zdjęcie zrobiłem telefonem, a w tle znajdują się majestatyczne, dębowe półki z alkoholami, które naprawdę stoją w sklepie Miler Spirits & Style przy Podgórnej w Poznaniu, ale tym razem są one po prostu roll-upem reklamowym stojącym w Hali Stulecia we Wrocławiu Tak czy inaczej, zdjęcie wyszło naprawdę wspaniale i wtedy wszystko się zaczęło. Setki lajków i komentarzy i wielkie zainteresowanie nową marką. Zobaczcie sami …
Pierwsze degustacje
Cieszę się, iż piszę ten artykuł już po kilku rozlewach wódki. Dzięki temu mogę podzielić się z Wami pierwszymi faktycznymi wrażeniami i doświadczeniami zainteresowanych, a nie tylko moimi subiektywnymi przemyśleniami teoretycznymi. Zatem podczas wizyty Miler Menswear i Miler Spirits na targach we Wrocławiu po prostu zabrałem ze sobą wódkę i degustowałem ją z zainteresowanymi. Co ciekawe, wśród pijących byli mężczyźni i kobiety. Wszyscy byli w różnym wieku.
Pomyślałem, iż skoro stawiam na jakość i chcę być dumny z produktu, to nie mogę się w żaden sposób uchylać od mówienia o jego smaku. Wódka Miler Spirits doskonale nadaje się do mrożenia i koktajli, ALE ja podałem ją w kieliszkach tulipanowych, z których mój blog słynie od lat, w temperaturze pokojowej, bez rozcieńczania, bez popijania, bez przekąsek, bez niczego!
W końcu doszliśmy do wniosku, iż wódka Miler „nie otrząsa”. I to było wszystko, czego mi trzeba! Najprostsze techniki analizy sensorycznej pozwalają rozłożyć alkohol na czynniki pierwsze. Wystarczy wytłumaczyć je degustującym i wrota do świata wódki stoją przed nami otworem.
… ale to i tak nie wszystko, ponieważ okazało się, iż wódka Miler Spirits trafiła także w ręce niezależnych recenzentów i w sposób zupełnie niekonsultowany ze mną poddano ją publicznej degustacji. Zobaczcie sami.
Aktualizacja październik 2020
Równie miła recenzja pojawiła się w magazynie Ferment, gdzie Łukasz Klesyk, współautor sławnej książki „Między Wódką a Zakąską” przyznał mojej wódce aż 92/100 punktów! WOW! Dziękuję!
Dzień sprzedaży
Moment sprzedaży pierwszej serii wódki to był prawdziwy odlot. Kiedy klienci Miler Spirits dowiedzieli się, iż wódka jest na sprzedaż, nasz firmowy telefon rozdzwonił się, a zamówienia zaczęły spływać w średnim tempie prawie 1 na minutę. Po pięciu godzinach nie było już ani jednej butelki. Po 2 dniach od sprzedaży, na kolejną edycję czeka już ponad 400 osób!
Jak wyglądało to po naszej stronie, najlepiej ukazuje timelapse zrobiony przy stole, na którym stało 250 butelek do sprzedania zabieranych sukcesywnie przez pracowników Miler Spirits
A do tego… powstał choćby WIERSZ <3
Przy kolejnych edycjach było równie wspaniale! Rozlew z kwietnia 2018 w liczbie 5000 butelek sprzedawaliśmy przez około pół roku. Rozlew w tej samej liczbie pięciu tysięcy butelek ze stycznia 2019 rozszedł się w zaledwie trzy miesiące!
Wódka Miler Spirits na weselach
Nadmienię jeszcze, iż jest pewne pole sprzedaży, w którym planuję być absolutnie wyjątkowym graczem. Są to wesela! Nie, nie chodzi o to, iż zakładam zespół grający covery, a już tym bardziej disco polo Co roku jestem mocno związany z weselami, ponieważ szyjemy w Miler Menswear sporo garniturów weselnych. I mam zamiar to wykorzystać, bo rzeczywistość sama pokazuje mi, iż to wręcz naturalne.
Po pierwszych kilku weselach z wódką Miler Spirits okazało się, iż goście weselni nas uwielbiają. Oczywiście wódka Miler nigdy nie mogła konkurować ceną z markami z półki średniej i wyższej średniej, ale wiele par młodych wskazywało na fakt, iż wódka tego typu jest po prostu wspaniałym narzędziem do „przełamywania lodów” między obiema stronami rodziny i weselnikami, którzy jeszcze się nie znają ponieważ manualnie opisane etykiety, wskazane pochodzenie, rzadkie źródło cukru jakim jest ziemniak po prostu prowokują dyskusję. Z praktyki wie też, iż weselnicy zwracają też uwagę na fakt, iż wódka ta jest czymś nowym i niespotykanym.
Mało tego! Wartość kolekcjonerska!
Choć nigdy nie było to moją intencją i nigdy nie próbowałem budować komunikacji w takim kierunku, poprzednie edycje wódki Miler zaczęły krążyć w drugim obiegu kolekcjonerów. Z tego co wiem, najdrożej sprzedana butelka wódki Miler ze stycznia 2018 (pierwsza edycja) kosztowała zawrotną kwotę 1200 zł.
Co dalej, czyli jaki jest cel?
Powyższa opowieść jest częścią historii mojego życia więc subiektywnie jest dla mnie już teraz czymś niezwykłym. Ja lubię jednak mierzyć się z tą prawdziwą rzeczywistością. Bądźmy szczerzy, wyprodukowanie butelki wódki z własnym nazwiskiem nie jest tożsame ze stworzeniem marki. Oczywiście miło jest pokazać to na FB i IG, ale marka zaczyna się, dopiero kiedy ludzie naprawdę chcą Twojego produktu i realnie go kupują. W przypadku alkoholu takiego jak wódka wymaga to sprzedania tysięcy, a nie setek butelek. Oczywiście bardzo łatwo jest tak butnie to napisać, ale jak z większością poważnych rzeczy w życiu, dużo trudniej to zrobić. Dlatego właśnie mój cel w tym projekcie jest trzyetapowy. Oto co chciałbym osiągnąć.
Obszar I – „oko w oko z rzeczywistością”
Ustanowić wódkę Miler Spirits jako najlepiej wyselekcjonowany alkohol w kategorii wódka na polskim rynku i zyskać popularność wśród własnych odbiorców, którzy jak mam nadzieję, zaufają mi i stając się „ambasadorami marki”, będą sami chcieli rekomendować ten produkt bez mojego udziału w oparciu o rzeczywiste doświadczenia smakowe i jakość.
Historia rozlewów – trochę o liczbach!
Oto jak prezentują się historyczne i obecne liczby rozlanych butelek! Poniższa tabelka dobitnie pokazuje, iż wódka Miler Spirtis to nie „overnight success” (jak mogłoby się wydawać), a dużo ciężkiej pracy i wytrwałości. Pod tabelką znajdziecie kilka dodatkowych informacji o różnych rozlewach.
Rozlew I 2018 – 300 butelek – sprzedany w kilka godzin
Rozlew IV 2018 – 4.950 butelek – nie ma dróg na skróty – sprzedałem 1000 butelek do jednej z ogólnopolskich sieci marketów co wydawało się dużym sukcesem dla tak młodej marki, ale w praktyce odbijało nam się czkawką bardzo długo.
Rozlew XI 2019 – 3.447 butelek -przez problemy technologiczne (nieprawdiłowe dopasowanie korków do szyjki butelki), rozlew został zmniejszony do zaledwie 3.500 butelek zamiast 10.000. Niestety podpisałem całe 10.000 etykiet więc część pracy to „para w gwizdek”
Rozlew III 2020 – 6.500 butelek zamiast planowanych 10.000 – marcowy rozlew zbiegł się w czasie z rozpoczęciem pandemii przez co unikając ryzyka postanowiłem zabutelkować 6500 butelek. Obawy były jednak niepotrzebne – butelki sprzedały się w niecałe trzy miesiące.
Rozlew IX 2020 – 11.000 butelek łącznie (4 etykiety) – prawdziwe szaleństwo! Obok czarnej etykiety 42% i niebieskiej 50% do rodziny butelek z dzikiem po raz pierwszy dołączyła pigwówka i wiśniówka, które przyjęły się DOSKONALE!
Rozlew II 2021 – 11.000 butelek łącznie (4 etykiety) – Rozlewamy 11000 butelek w tym 5000 butelek wódki 42%, 1000 butelek wódki 50% i po 2000 butelek pigwówki i wiśniówki, a także inne butelki , które na ten moment są jeszcze niespodzianką
Obszar II – własna dystrybucja
W tej chwili, aby mieć realny wpływa na smak alkoholu, muszę selekcjonować spirytus i szukać tego, który odpowiada moim kryteriom jakościowym. Ja natomiast dążę do tego, żeby tworzyć go na moje zamówienie w zgodzie z moim oczekiwaniami. Nie chcę nadużywać tego słowa, ale chciałbym taki alkohol „bespoke” i mam na niego pomysł. W świecie wódki rektyfikowanej, żeby to było możliwe, muszę rozmawiać z najlepszymi gorzelniami o całych nastawach (ang. batch – słowo często widniejące na butelkach whisky), a nie setkach litrów czy choćby kilku hektolitrach spirytusu. Gorzelnicy najchętniej rozmawiają o cysternie. Cysterna to 30.000 litrów spirytusu, czyli uogólniając 60.000 butelek wódki. Dla stworzenia mocnej marki wódki rektyfikowanej to minimum, ale jednocześnie to już za dużo, żeby sprzedać ją samodzielnie w jednym punkcie.
Do czego chciałbym doprowadzić?
Jeśli nie będzie tak, iż pod sklepem Miler przy ulicy Podgórnej w Poznaniu ustawi się kolejka, która skręci przy pomniku Cegielskiego i skończy się gdzieś pod Starym Marychem i do tego będzie ona kolejką nieustającą, to potrzebna będzie mi wsparcie dystrybucyjne. jeżeli wódka Miler Spirits będzie „gorąca”, mam realną szansę wejść do tzw. kanału szerszej dystrybucji, czyli do sklepów specjalistycznych i konkurować z markami wódki, które uważane są za najbardziej prestiżowe, stojąc obok nich na półce i oferując rzeczy, których one nie oferują – selekcję alkoholu, manualnie opisane etykiety, jakość butelki z powodzeniem konkurująca z produktami niemal dwukrotnie droższymi. Oprócz tego czeka mnie też dużo pracy w kanale HoReCa (HoteleRestauracjaCatering) polegającej na umieszczaniu wódki Miler Spirits w menu restauracji i barów.
Aktualizacje
Edit 2019: Poprzedni rok był dla nas bardzo owocny i dzięki ciężkiej pracy rozbudowaliśmy sieć sprzedaży w Wielkopolsce obejmującą kilkadziesiąt punktów.
Edit 2021: Dzieją się rzeczy niesamowite! O wódce Miler Spirits mówi coraz więcej osób i zgłaszają się do nas sklepy z CAŁEJ POLSKI! Nie ma nas jeszcze wszędzie, ale powoli rozprzestrzeniamy się po całym kraju!
Mapę dystrybucji wódki Miler Spirits obejrzeć możecie klikając tutaj lub w poniższy baner.
Oto nasza obecne sieć dystrybucji. Slowly but surely – stay tuned.
Etap III – „strefa marzeń”
Zanim zaczniecie czytać, powiem co myślę. Otóż jestem głęboko przekonany, iż ludzie wolą czytać o tym, co już zrobiłeś, a nie o tym, co masz w planach. JEDNAK nikt nie może zabronić marzyć. A ja mam pewne marzenie i sam nie wierzę, iż właśnie piszę o nim publicznie.
Chciałbym w dłuższym horyzoncie czasowym wyprowadzić wódkę Miler Spirits na rynki międzynarodowe.
Dlaczego? To proste! Chcę pokazać, iż znane od lat ogromne marki to nie wszystko, co mamy w Polsce do zaoferowania. Brzmi to mocno, ale z mojej strony to bardziej asertywność niż zadziorność.
Coś osobistego…
Mam też drugi powód – trochę bardziej osobisty. Mimo dość bogatego dorobku zawodowego w świecie brown spirits, na poziomie globalnym zawsze musiałem oddawać trochę punktów na starcie, ponieważ (bez żadnych kompleksów i wyrzutów) jestem Polakiem mówiącym o szkockiej whisky lub francuskim koniaku czy karaibskim rumie. Milion razy słyszałem „Pan tu tak opowiada, a ja piłem ze Szkotem i on mi mówił…” Choć mógł gadać głupoty, dostawał kredyt zaufania za narodowość zbieżną z pochodzeniem trunku. I zawsze ciągnęło mnie do tego, żeby do wszystkich kompetencji „racjonalnych” dołożyć też ten ostatni „emocjonalny” element układanki – pochodzenie spójne z trunkiem, który propaguję. Czuję, iż z wódką mogę przestać być „lokalnym specjalistą”.
Czy mam predyspozycje?
Jest we mnie wszytko, co potrzebne do tego, aby wynieść polską wódkę na orbitę międzynarodową. Mam wiedzę, wizerunek, znam języki w tym angielski na poziomie zbliżonym do polskiego, jestem z wykształcenia biotechnologiem, moje pochodzenie jest spójne nie tylko z pochodzeniem samej wódki (Polska), ale także źródła cukru tej konkretnej wódki – poznańska pyra tej ;), mam też rozległe doświadczenie w degustowaniu i marynarkę klubową od MILER Menswear Czuję się gotowy. I co najważniejsze, mam wsparcie od Was!
I właśnie dlatego po uzyskaniu pierwszych danych sprzedażowych, które mogłyby zainteresować dystrybutorów w innych krajach i gotówki, która na to pozwoli, chciałbym wyjechać z wódką Miler Spirits na kilka międzynarodowych imprez targowych i tam zmierzyć się z rzeczywistością po raz kolejny sprawdzając, czy moje umiejętności i kompetencje mogą być uznawane także na arenie międzynarodowej.
OMG to brzmi bardzo wybujale. Dostanę pewnie za to po uszach w Internecie, ale na to też jestem gotowy Choć tak naprawdę, to wierzę, iż nie musi tak być, bo wiem, iż jest wiele osób, które mnie wspierają
I co teraz?
Jeśli nie chcecie przegapić okazji zakupu wódki Miler Spirits z nadchodzącego rozlewu, klikajcie w poniższy baner i wypełnijcie formularz, abyśmy mogli powiadomić Was o starcie sprzedaży!
Oto wódka Miler Spirits i jej historia od samego początku do dzisiaj. Mam nadzieję, iż była ona dla Was interesująca. Być może zechcecie śledzić ją dalej, a być może, podobnie jak ja, przekuć na rzeczywistość!