Jak stworzyć wirtualny świat marki, który przyciągnie użytkowników?

1 rok temu
Nie cichną spory dotyczące metaverse, który jest marketingowym buzzwordem roku. Dla sceptyków nie mam dobrych wiadomości, to dopiero początek. Marki coraz liczniej testują rozwiązania z wykorzystaniem platform proto-metaverse, zdobywając know-how i branżowe nagrody. fot. depositphotos.com
Czy warto?
Wykorzystanie trendu czy zjawiska w działaniach marketingowych wypada zacząć od dogłębnego zrozumienia tematu i już tutaj pojawia się wyzwanie, bo przez cały czas nie ma zgody co do uniwersalnej definicji metaverse. To jeden czy wiele połączonych wirtualnych światów? Koniecznie musi opierać się na technologii VR? A może to obligatoryjnie blockchain? Gdzie kończy się gra online, a zaczyna metaverse?
W Gameset posługujemy się serią wytycznych, które musi spełniać wirtualna przestrzeń, aby uznać ją za wczesną formę platformy metaverse: wykorzystanie cyfrowych awatarów do komunikacji, stały dostęp do jej serwerów i możliwość współtworzenia rzeczywistości. Dlatego...
Idź do oryginalnego materiału