W Polsce, mamy setki software house’ów i gigantyczną konkurencję. Jak zatem się wyróżnić w morzu usług technologicznych? W tym odcinku podpowiadamy, jak znaleźliśmy niuanse, które odróżniają Escolę.
Podcast Escola Mobile na YouTube: https://bit.ly/2OKihopNaszym celem jest być porównywanym z kilkoma podobnymi firmami, a nie z tysiącem software house’ów. Nie tylko podcast Escola Mobile jest wyróżnikiem Escoli. W dużej części to forma przekazu, a nie tylko podcast. Pozdro dla Szymona Negacza, dzięki za wskazówkę.
Ten odcinek jest wywiadem w programie Zdalnie o Onlajnie.
Janusz Pietroszek z Vireo Media przepytuje Krzysztofa Wojewodzica, CEO Escola S.A. o budowanie wizerunku eksperta w social mediach. Zwłaszcza, gdy jesteś prezesem spółki technologicznej.
- Jak wyróżnić się w morzu software house’ów, jak budować markę eksperta, żeby to słowo miało sens i nie było tylko opisem na Linkedinie?
- Jak marka prezesa promieniuje na firmę i jak można zarządzać marką osobistą i marką firmy?
- Zapraszamy do słuchania. Podaj ten podcast dalej, #dzielimysiewiedza
Meetinga (dla branży MICE): https://link.chtbl.com/MojeKonferencjePL
Escola DevTalks: https://youtu.be/Tlodk6k3alU?t=13
Do powstania tego odcinka zainspirowała nas rozmowa z Szymonem Negaczem:
https://youtu.be/RRiRS-8W1jM
Kontakty do Escola:
Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic
Mail: [email protected]
Jędrzej: http://bit.ly/JPaulus
Mail: [email protected]
Strona: https://escola.pl/
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT