Jak zrobić efektywny Marketing B2B. Artur Jabłoński (Digitalk) EM #85

feed.podbean.com 3 lat temu
Jak uniknąć sytuacji „Firma to ja”? Artur Jabłoński CEO Digitalk

Do rozmowy zaprosiliśmy osobę, która nadaje kierunek marketingowi w Polsce. To stuprocentowy ekspert i jednocześnie prezes agencji marketingowej. Zapytamy o marketing B2B: jak tworzyć kontent, co pokazywać i na co zwrócić uwagę w komunikacji w social mediach. Znajdziemy też rozwiązanie problemu, gdy wizerunek szefa równy jest obrazowi firmy.

Artur dzieli się doświadczeniem. Rozmowę skonstruowaliśmy zgodnie z ideą Artura: mówmy jak nie tylko jak coś zrobić, ale także jak my to robimy.

Oto tematy:

  1. Co działa w marketingu B2B i jak układać procesy, aby klienci pracowali z firmą, a nie tylko z founderem.
  2. Jak wykorzystać osobę foundera do promocji pracowników
  3. Co robić, gdy klient chce pracować tylko z Tobą
  4. Sprzedaż przez treści
  5. Jakie są miary sukcesu content marketingu

Podaj ten podcast dalej, udostępnij go na Facebooku, Linkedinie i Twitterze.

A najlepiej opowiedz o nim swoim znajomym.

Więcej podcastów Escola Mobile znajdziesz na:

Facebook II YouTube II Twitter II Linkedin

Podcast z Arturem na YouTube: https://youtu.be/jwbKhlqg5X0?t=2

Kontakt:

Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic

Mail: [email protected]

Jędrzej: http://bit.ly/JPaulus

Mail: [email protected]

Strona: https://escola.pl/

Muzyka: Kevin MacLeod

Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Idź do oryginalnego materiału